اهواز؛

معارفه مدیر جدید اداره آموزش و پرورش اندیمشک

طی مراسمی مدیر جدید و قدیم اداره آموزش و پرورش اندیمشک معارفه و تودیع شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این مراسم با حضور جمشید کمایی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش‌وپرورش خوزستان، فرماندار، امام‌جمعه اندیمشک و بخش الوار گرمسیری، بخشداران، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و جمع زیادی از فرهنگیان در تالار شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار اندیمشک اظهار کرد: اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش که مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است از اهم کارهای آموزش‌وپرورش در شهرستان است.

پیمان جهانگیری افزود: ارتباط سازنده با اولیا دانش آموزان و شناخت نقاط ضعف و قوت سیستم آموزش‌وپرورش در راستای برطرف کردن و تقویت هر یک از آنان از دیگر ویژگی‌هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید به کمک آموزش‌وپرورش آمده تا بتوانیم رتبه و جایگاه آموزشی و علمی شهرستان را در سطح استان و کشور ارتقا ببخشیم.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش اندیمشک یادآور شد: باید در آموزش‌وپرورش یک فضای اجتماعی، فرهنگی و آموزشی به وجود بیاوریم و از ورود به مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنیم.

در این مراسم با تقدیر از زحمات بهرام سپهریان آقای محمد قلاوند با حکم مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان به عنوان مدیر جدید اداره آموزش‌وپرورش اندیمشک معرفی و منصوب شد.

شهرستان اندیمشک دارای بیش از 210 آموزشگاه و 25 هزار دانش آموز است.


انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.