کرمان؛

کمک 200 میلیون ریالی خیر عنبرآبادی برای آزادی زندانیان

خیر عنبرآبادی 200 میلیون ریال در جشن گلریزان برای آزادی مددجویان جرائم غیر عمد این شهرستان کمک کرد.

کمک 200 میلیون ریالی خیر عنبرآبادی برای آزادی زندانیانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با تلاش دادستان شهرستان عنبرآباد، بنی اسدی یکی از خیرین این شهرستان در جشن گلریزان ویژه مددجویان جرایم غیر عمد مبلغ 200میلیون ریال به ستاد دیه برای کمک به آزاد سازی این افراد اهدا کرد .

همچنین در اقدامی خیر خواهانه زنی با مراجعه به واحد مددکاری اداره زندان جیرفت تنها دارایی طلای خود که یک انگشتر بود به ستاد دیه اهدا کرد تا در آزادسازی مددجویان جرایم غیر عمد شریک باشد.
رییس اداره زندان جیرفت گفت : یکی از اهداف برگزاری جشن گلریزان نهادینه کردن فرهنگ کمک به دیگران است و یکی از بهترین راههای که انسان می تواند خوب زندگی کند و احساس رضایت کند کمک کردن به دیگران است.

حسین برشان با اشاره به احادیث و روایات افزود: هر کس به دیگران کمک کند انگار به خودش کمک کرده و این مهم تاثیر بسیار مثبتی بر روحیه و زندگی فرد دارد.

برشان به عنوان دبیر جشن گلریزان این شهرستان خاطر نشان کرد : در مجموع مبلغ 500 میلیون ریال از خیرین شهرستان جیرفت و مبلغ 300 میلیون ریال از خیرین شهرستان عنبرآباد جهت کمک به آزاد سازی مددجویان جرایم غیر عمد جمع آوری شد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار