اصفهان؛

بانو همایونی مورد عنایت رهبری و مراجع تقلید بود

رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران در پیامی درگذشت بانوی همایونی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت الله مرتضی مقتدایی رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران در پیامی درگذشت بانوی همایونی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه  های علمیه خواهران به مناسبت درگذشت بانوی فاضله خانم همایونی آمده است: با نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت بانوی فاضله سرکار خانم همایونی را دریافت کردیم. این بانوی محترمه که از شاگردان برجسته بانو مجتهده سرکار خانم امین اصفهانی و موردعنایت مراجع عظام تقلید به ویژه رهبر معظم انقلاب بود، بیش از نیم قرن از عمر گران‌مایه خود را درراه اعتلای قرآن کریم، تحصیل، تهذیب و تربیت شاگردانی در مکتب امام صادق (ع)  سپری کرد.

در ادامه این پیام تصریح شده است: مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) خوراسگان اصفهان که افتخاری است برای حوزه‌های علمیه خواهران، با مشورت و همت عالیه ایشان با اعزام مدیر و استاد تشکیل گردید.

در پیام آیت الله مقتدایی خاطرنشان شده است: زحمات ارزشمند آن بانوی عالمه در تعلیم و تربیت بانوان و گسترش معارف اسلامی باقیات الصالحاتی ماندگار و موجب سعادت ابدی و هم‌جواری با اجداد طاهرینش و بهره‌مندی خاصه از عنایات حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) خواهد بود.

در بخش پایانی این پیام آمده است: این‌جانب فقدان اسفناک این بانوی عالمه را به اهالی محترم اصفهان و دوستان و شاگردان آن مرحومه به ویژه حوزه‌های علمیه خواهران و بیت محترمش صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم، برای کلیه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.



انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.