نظامی آمریکایی کلینتون را به کشتن دوستان خود متهم کرد

«تِج گیل» عضو سابق یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا، هیلاری کلینتون را به کشتن دوستان خود متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از فاکس نیوز، «تِج گیل» عضو سابق یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا، گفت: هیلاری کلینتون در قتل نیروهای آمریکایی در شهر بنغازی لیبی زمان وزیر امور خارجه آمریکا بود و کشتارها در کنسولگری آمریکا در بنغازی نهایتاً جزء مسئولیت های او به شمار می رود.

وی افزود: امنیت کنسولگری ضعیف بود و تروریست ها به سادگی وارد آن شدند. نیروهای امنیتی حاضر در محل نیز بومی بودند و آموزش های کافی نداشتند. به همین علت، زمانی که حمله آغاز شد، این نیروهای امنیتی نیز سلاح خود را زمین انداختند و گریختند. آن زمان، دوستان من که جزء پیمانکاران سیا بودند برای نجات کارکنان وزارت امور خارجه در لیبی اقدام کرده و کشته شدند. 

تج گیل گفت: یکی از دوستان من قبلاً  برچسب های تبلیغاتی علیه کلینتون تولید میکرد که روی خودرو نصب می شد. این برچسب ها، بازخورد مثبت در بین نیروهای یگان ویژه و سایر مردم به همراه داشت. به همین علت، من نیز تی شرت هایی تولید کردم که پشت آنها نوشته شده است: هیلاری کلینتون دوست مرا کشت. مردم عاشق این تی شرت ها هستند و همه جا از ما می پرسند چگونه می توانم این تی شرت را خریداری کنم.  




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار