دنیای تازه ای را با «دوباره گوش کن» تجربه خواهم کرد

اجرای برنامه «دوباره گوش کن» با توجه به حوزه متفاوتش، فضای جدیدی را برایم به همراه خواهد داشت.

علی مرادی مجری تلویزیون در خصوص اجرای «دوباره گوش کن» به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: یکسال و نیم از اجرای برنامه «ویتامین 3» می گذرد و با وجود پیشنهاداتی که در این حوزه داشتم کار جدیدی را قبول نکردم تا اینکه برنامه «دوباره گوش کن» به تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی را پذیرفتم.

وی ادامه داد: «دوباره گوش کن» رویکرد متفاوتی دارد و با شناحتی که از محمدرضا ماندگاران و احسان ارغوانی داشتم، از موفقیت کار مطمئن بودم و دوست داشتم که اجرای این حوزه را هم  تجربه کنم، در این برنامه خودم را به گروه تهیه سپردم تا خط مشی را که مد نظرشان هست را به تصویر بکشم.

مرادی در ادامه اظهار داشت: این برنامه بخش های مختلفی دارد که روزهای یکشنبه به نظرسنجی درخصوص چند خواننده می‌پردازد که طبق انتخاب مردم مهمان روز سه‌شنبه ما تعیین می شود و در روز جمعه از خوانندگان جوان این حوزه که کمتر دیده شدند دعوت می کنیم تا مردم با صدا و تصویر ْآن ها آشنا شوند و این موقعیت به نظر من ادای دین ما به این عرصه است تا بتوانیم بستری را برای شکوفایی این افراد مهیا کنیم.
 
وی در مورد این سوال که اجرای این برنامه  نیازمند اطلاعاتی در حوزه موسیقی است و شما چقدر به این عرصه اشراف دارید بیان کرد: در این برنامه من یک مجری هستم، نه کارشناس و در کنار دوستانی که در این حوزه دارم آنقدر ها هم با این فضا بیگانه نیستم اما با وجود اینکه این حوزه فراز و فرودهای خودش را دارد، در این زمینه مشغول تحقیق و پ‍ژوهش هایی هستم تا بتوانم به خوبی برنامه را اداره کنم. 

وی در مورد کپی از برنامه های ماهواره ای تصریح کرد: یکی از ویژگی هایی که این برنامه دارد طرح آن برگرفته از ذهن خلاق گروه تهیه است و به هیچ عنوان کپی برداری از برنامه های ماهواره ای نیست.

مرادی افزود: شبکه نسیم یکی از پربیننده ترین شبکه های سیماست اما معتقدم اگر برنامه ای نتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند، با پخش از یک شبکه  پرمخاطب هم نمی تواند مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: «دوباره گوش کن» در 40 قسمت، 40 دقیقه ای تهیه و تولید خواهد شد که اولین قسمت آن شب عید فطر به مدت 70 دقیقه روی آنتن خواهد رفت و فضای شادی را برای مخاطبان ایجاد خواهد کرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.