العامری و الخزعلی: بغداد باید پاکسازی شود

رهبران مقاومت اسلامی و الحشدالشعبی در محل انفجار تروریستی در مرکز بغداد بر ضرورت پاکسازی پایتخت عراق تاکید کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ هادی العامری» رهبر سازمان بدر که گزارش مصور آن را شبکه «العهد» پخش می کرد، در میان شعارهای مردمی که خواستار بستن سفارتخانه های قطر و سعودی بودند، گفت، سفیر عربستان از روزی که پا به بغداد گذاشته با خود شر و بدبختی آورده است و ما خواستار اخراج وی از کشور هستیم.

وی با ابراز همدردی با قربانیان حادثه تروریستی سحرگاه یکشنبه در خیابان کراده که بیش از 150 کشته و زخمی داشته است، تاکید کرد، بغداد باید از وجود داعش و لانه های مخفی آن پاکسازی شود و تروریست هایی که به جرم اقدامات جنایتکارانه و کشتار مردم به اعدام محکوم شده اند، باید در همین محل مجازات شوند.

«قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق از دیگر گروه های مقاومت اسلامی نیز در پاسخ به شعارهای مردم خشمگین که خواستار تعطیل کردن سفارتخانه های کشورهای حامی تروریسم بودند، بر اخراج سفیر سعودی از کشور تاکید کرد.

فرماندهان و رهبران گروه های مقاومت اسلامی در 2 روز گذشته در واکنش به حمله مرگبار کراده اعلام کرده اند که انتقام این فاجعه را از داعش و حامیان آن در جبهه های نبرد خواهند گرفت.
العامری و الخزعلی، وجود هسته های خفته و لانه های مخفی داعش را در بغداد و اطراف آن یادآور شده و تاکید کردند که بغداد باید بطور کامل پاکسازی شود.

«فواد معصوم» رئیس جمهوری عراق نیز در پیامی به مناسبت فاجعه روز یکشنبه از دستگاه های امنیتی خواست هسته های خفته و مخفی داعش در بغداد را نابود کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار