ظرفیت های استان زمینه ساز مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، دومین جلسه ستاد فرهنگی و اجتماعی مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محسن صادقی در این جلسه بر ضرورت استفاده از ذخیره دانایی و توانایی استان در بخش های دولتی، پژوهشی و مردمی برای مدیریت و ساماندهی آسیب های اجتماعی تاکید کرد.
وی بر لزوم سبب شناسی، اولویت بندی و مدیریت بهینه آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: برای حل این معضلات باید راهکارهای کوتاه و میان مدت تدوین شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و کاهش آسیب های اجتماعی دو اولویت مهم دولت در سال جاری است که باید در این مسیر با جدیت تلاش شود.
سید کمال الدین حسینی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی نیز بر لزوم تقویت زمینه های تئوریک و علمی آسیب شناسی اجتماعی، تاکید کرد.
وی وجود اجماع اجتماعی در راستای مدیریت آسیب های اجتماعی در کشور را از جمله دلایل تشکیل ستاد پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی عنوان کرد.
پور یوسف مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی هم تعیین گستره و توزیع توپوگرافیکی عوامل آشکار ساز و نیل به برنامه عملیاتی در زمینه آسیب های اجتماعی را ضروری دانست.
مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری نیز بر داشتن رویکرد عالمانه و هدفمند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و استفاده از توانایی جمعی و مردمی تاکید کرد.
انتهای پیام//


برچسب ها: استان ، زمینه ساز ، اسیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.