شاکری مطرح کرد:

شهرداری باید گزارشی از حقوق و درآمدها به شورا ارائه دهد

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران باید گزارشی از حقوق و درآمدهای خود به شورای شهر ارائه دهد.

شهرداری باید گزارشی از حقوق و درآمدها به شورا ارائه دهدبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران در دویست و هفتاد و سومین جلسه علنی شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم روز یکشنبه آینده، شهردار تهران به همراه معاونین جدید خود در صحن شورا حاضر شوند و ضمن معرفی آن ها، شهردار توضیحاتی را در این رابطه ارائه دهد. 
 
وی افزود: برخی از دستگاه‌های اجرایی ویترین کشور محسوب می‌شود که یکی از آن‌ها فرودگاه بین‌المللی امام خمینی است که مانند مصلی تهران هنوز ترمینال 2  آن احداث نشده است. 
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در پارکینگ این فرودگاه ماشین‌هایی به صورت دائمی پارک شده‌اند که شاهد آن گرد و خاکی است که روی‌ آن‌ها نشسته است آیا این پارکینگ‌ها را اجاره داده‌اند؟ 
 
شاکری افزود: آیا ویترین نظام برای مدیریت یک پارکینگ باید تا این اندازه درمانده شود. 
 
عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان داشت: کار خوبی که رئیس جمهور چند روز گذشته دستور داد این بود که هرچه سریع تر به موضوع حقوق‌های نجومی و نامتعارف به صورت سیستماتیک رسیدگی شود که امیدواریم حواشی شخصی  صفدر‌ها از کشور کم شود، شهرداری تهران نیز باید گزارشی از حقوق و درآمد‌ها به شورا ارائه دهد. 
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار