ساری،

تایید قتل کودک کلاردشتی

قتل کودک کلاردشتی تایید شد.

فرمانده انتظامی کلاردشت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه پس از بررسی صحنه و جزییات حادثه، فرضیه قتل بردیا حاتمی کودک 5 ساله کلادرشتی تایید شده است گفت: چند مظنون نیز در این رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ منتظری با بیان اینکه تحقیقات از مظنونان ادامه دارد افزود: با توجه به حساسیت مردم در زمینه پیگیری پرونده این قتل، ماموران نیروی انتظامی در این زمینه اقدامات لازم را انجام دادند.

وی گفت: بررسی‌های نهایی در حال انجام است و نیروی انتظامی همه تلاش خود را در راستای تنویر افکار عمومی ، دستگیری عامل یا عاملان قتل به کار بسته و به زودی پس از طی مراحل مختلف جزئیات آن اعلام می‌شود.

فرمانده انتظامی کلاردشت با بیان اینکه تیم های مختلف آگاهی، تشخیص هویت ، پزشکی و قضایی در حال بررسی های دقیق بر روی این پرونده هستند، افزود: قبل از پایان بررسی ها نمی توان هرگونه اظهار نظر رسمی و قطعی در این خصوص داشت.

پزشکی قانونی مازندران نیز اعلام کرد، علت تامه مرگ این کودک در حال بررسی علمی کارشناسان این اداره است.

بردیا حاتمی کودک 5 ساله کلاردشتی 8 تیرماه امسال گم شده بود و تلاش های مردمی برای پیدا کردن وی د و روز بعد سبب پیدا شدن جسد بی جان این کودک در کنار رودخانه سردآبرود کلاردشت شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار