شیراز؛

افزایش کشفیات 268 درصدی موادمخدر

فرمانده نیروی انتظامی بوانات فارس از افزایش کشفیات 268 درصدی موادمخدر در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید جدی ایشان بر مقوله مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد،، امسال با همکاری مردم و ماموران پلیس، کشفیات موادمخدر در شهرستان بوانات در سه ماهه امسال در مقایسه با پارسال  268 درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: در بحث جمع آوری و پاکسازی محیط های آلوده، پلیس شهرتان بوانات بسیار جدی بوده و اقداماتی بسیار مطلوبی را در این زمینه انجام داده است، چرا که مردم از حضور معتادین ولگرد و متهاجر بسیار ناراضی هستند.
فرمانده نیروی انتظامی بوانات در این رابطه از همکاری مردم و شهروندان که تلاش های بسیار مطلوبی با پلیس در انجام موفق ماموریت ها داشته اند، تشکر كرد.
سرهنگ مسعودی در بخشی دیگراز سخنان خود اظهار كرد: یکی از مباحثی که اخیراً در خصوص افزودنی ها به موادمخدر سنتی و صنعتی مطرح شده است، افزودن سرب به عنوان چاشنی پنهان در موادمخدر است که از شگرد های جدید قاچاقچیان، برای افزایش وزن موادمخدر و سود جویی بیشتر آنان است.  
وی ادامه داد: این سرب باعث صدمه زدن به سلامت مصرف كنندگان مواد شده است که در کوتاه مدت موجب بروز مسمومیت و در دراز مدت سرطان زا است و یک گام بلند به سوی مرگ در مصرف کنندگان است و تنها راه تشخیص سرب در مواد مخدر از طریق آزمایش های تخصصی است.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: افزایش ، کشفیات ، مواد ، مخدر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار