مسئول برگزاری مسابقات فوتبال پایه :

تغییرات،بر اساس مصوبات فدراسیون فوتبال است

رضا عبدی گفت: تغییرنام و واگذاری امتیاز تیم های رده های سنی بر اساس مصوبات فدراسیون فوتبال است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا عبدی مسئول برگزاری مسابقات فوتبال پایه کشور اعلام کرد باشگاه های حاضر در لیگ های رده های سنی برای تغییر نام و یا واگذاری امتیاز تیمشان باید بر اساس مصوبات فدراسیون فوتبال عمل کنند و ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات رده های سنی تا 26 تیر 95 برای رفع نقص هایشان مهلت دارند.

رضا عبدی  اظهارداشت : در مسابقات لیگ های رده های سنی پایه فصل 96-95 در صورتیکه تغییر نام و یا واگذاری امتیاز تیم ها در داخل و یا خارج از استان صورت گرفته باشد قبل از واگذاری،  باید براساس مصوبات فدراسیون فوتبال اقدام شود و بعد مجوز برای تیم مذکور  صادر می شود.

وی در ادامه بیان کرد: با توجه به اینکه در فصل های گذشته در برگزاری مسابقات با مشکلات سخت افزاری اعم از زمین برگزاری مسابقه،  امکانات و تجهیزات جانبی مواجه بودیم باشگاه ها باید قبل از شروع این دوره از مسابقات ورزشگاه مناسب را معرفی و با مشخص کردن نقاط ضعف و همچنین رفع نقص استادیوم های محل برگزاری مسابقات در فصل قبل تا 26 تیر 95 مهلت دارند نسبت به رفع نواقص مشخص شده اقدام کنند.

عبدی در پایان افزود: پس از بازدید و بررسی مجدد ورزشگاه های معرفی شده از سوی نماینده سازمان لیگ، مجوز لازم برای برگزاری مسابقات در ورزشگاه مورد نظر صادر می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار