حمیسی: استفاده از افسران امنیتی اجرایی شده است

رئیس حراست فدراسیون در خصوص اهمیت اجرای آیین نامه مقررات ایمنی و امنیت ورزشگاه ها به نکاتی اشاره کرد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیسی- رئیس حراست و امنیت فدراسیون در ابتدا گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا از سال گذشته مقدمات طرح استفاده از افسران امنیتی باشگاه ها را طی یک دوره آموزشی با حضور مسئولین حراست و امنیت فدراسیون¬های عضو در مالزی برگزار کرد و طی یک گردهمایی سه روزه کلیات این طرح را به اطلاع فدراسیون های عضو رساند. ضمن اینکه آیین نامه تدوین شده و پیشنهادی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بومی سازی در کشورها در اختیار فدراسیون های عضو قرار گرفته است. 

ریاست حراست فدراسیون در ادامه افزود: به دنبال الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا، فدراسیون فوتبال ایران با همکاری و پیگیری ویژه حراست وزارت ورزش و جوانان هم نیز آیین نامه مقررات ایمنی و امنیت ورزشگاه ها را در سال گذشته تدوین کرد. این آیین نامه که مشتمل بر بخش های مختلفی است، از امسال لازم الاجرا می باشد. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین بخش های این آیین نامه شرح وظایف افسران امنیتی باشگاه هاست که نحوه فعالیت آنها در زمینه های مختلف اعم از هواداری، ایمنی و امنیت باشگاه ها، مسابقات، محل های تمرین و ... در آن مشخص شده و همه باشگاه¬های حرفه ای موظفند ضمن به کار گرفتن افسر امنیتی، فعالیت خود را در این زمینه آغاز کنند.

حمیسی در پایان گفت: درخواست ما از باشگاه ها این است که این موضوع مهم را جدی بگیرند، به خصوص انتخاب افراد در این زمینه بسیار مهم و حائز اهمیت است و فدراسیون فوتبال نیز ضمن جدیت در اجرای این موضوع آماده همکاری با کلیه باشگاه های حرفه ای کشور است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار