آیا کنترل اسلحه در آمریکا بحث محوری ماه نوامبر خواهد بود؟

واشینگتن‌پست در گزارشی به میزان مطرح شدن موضوع کنترل اسلحه در ماه نوامبر پرداخت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشینگتن‌پست، با اینکه بحث درخصوص کنترل اسلحه هم در کمپین‌های دموکرات‌ها و هم درمیان رأی‌دهندگان داغ است، به نظر نمی‌رسد این مسئله به طور قطعی  در ماه نوامبر مطرح شود.

اعتصاب اعضای حزب دموکرات در مجلس آمریکا و قتل‌عام اورلندو توجه بسیاری را به خود جلب کرد؛ اما این دو مورد تأثیر زیادی بر تحقق اعمال محدودیت های اسلحه نخواهند داشت. 

حامیان کنترل استفاده از اسلحه در آمریکا از عملکرد ضعیف کنگره ناامید شده اند. ممکن است موضوع محدودیت استفاده از اسلحه در انتخابات تأثیرگذار باشد. اغلب رأی‌دهندگان برای رأی دادان به کاندیدای مورد نظر توجه نمی‌کنند بلکه حزب وی را در نظر می گیرند. آنها به مسائلی مانند سقط جنین، آزادی مذهبی، حقوق برابر، سیاست‌های تجاری، مراقبت‌های بهداشتی، محیط زیست، مالیات، حقوق همجنس‌گرایان، مقررات دولتی، رژیم صهیونیستی، امنیت ملی و قوانین مربوط به اسلحه توجه می‌کنند.

اکثر رأی دهندگان مسائل مختلفی را در نظر می‌گیرند و تنها به یک موضوع بسنده نمی کنند.
برخورد با مسئله محدود شدن قوانین مربوط به حمل سلاح، آمریکا را به دو دسته تقسیم کرده است. برخی از دموکرات ها تصمیم دارند انتخابات 2016 را به یک همه پرسی برای ندادن سلاح به تروریست ها تبدیل کنند. به نظر این تصمیم آنها عملی نمی‌شود و بحث کنترل اسلحه به طور جدی مطرح نمی‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار