شهریاری: قرارداد نفت و دایی یک ساله است

سرپرست باشگاه نفت گفت: قرارداد ما با علی دایی یک ساله و تا پایان لیگ شانزدهم است.

شهریاری: قرارداد نفت و دایی یک ساله استحسین شهریاری در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی نفت تهران اظهار کرد: ابتدا عید سعید فطر را به مردم خوب ایران و تماممسلمانان جهان تبریک می گویم.
پس از بررسی گزینه های مختلف که به حرمت نام و اعتبار آن ها قصدی برای نام بردن از این مربیان ندارم، باید بگویم با علی دایی برای هدایت نفت در لیگ شانزدهم به توافق رسیدیم و قراردا ما یک ساله است.

وی افزود: روز گذشته و پس از توافق با افشین پیروانی، وی را برای سرمربی گری نفت انتخاب کردیم اما به دلیل این که پیروانی در تیم ملی سمت دارد، به دلیل حفظ منافع تیم ملی ضمن تشکر از پیروانی از این همکاری صرف نظر کردیم. به هر حال قرار داد ما با دایی یک ساله است.

شهریاری درباره بازیکنان مدنظر این سرمربی گفت: این موضوع در حیطه اختیارات دایی است و من ترجیح می دهم چندان درباره مسائل فنی صحبت نکنم. در انتخاب بازیکنان دایی اختیار کامل دارد.

سرپرست باشگاه نفت تهران درمورد دستیاران دایی گفت: دستیاران دایی هم از سوی خود این مربی انتخاب می شوند. ما دربرا دستیاران هم به دایی اختایر کامل دادیم.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار