افتخاری در گفت‌‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

باید منافذ تکرار دست درازی به بیت‌المال بسته شود/ بیت‌المال تعارف بردار نیست

عضو حزب موتلفه گفت: باید منافذ تکرار دست درازی به بیت‌المال بسته شود چرا که این اموال تعارف بردار نیست.

لاله افتخاری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محورهای فرمایشات مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید فطر و در رابطه با فیش‌های نامتعارف حقوقی گفت: مقام معظم رهبری موضع‌شان پیرامون برخورد با دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی را صریح‌ و قاطع بیان کردند.

این نماینده ادوار مجلس با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) پیرامون توجه به بیت‌المال اظهار داشت: ایشان در اولین خطبه‌شان پس از  در دست گرفتن خلافت فرمودند: «اگر با بیت‌المال به ناحق کنیز و غلامی خریده شده باشد و یا به مهریه زنان درآمده باشد، همه آنها را برمی‌گردانم».

وی با تاکید بر اینکه بیت‌المال تعارف بردار نیست، تصریح کرد: افرادی که به ناحق دست به بیت‌المال زده‌اند باید از مناصبشان عزل شوند و دیگر منصبی به آنان داده نشود.

افتخاری با اشاره به اینکه لازم است مبالغی که این افراد به ناحق از بیت‌المال برداشت کرده‌اند کاملا برگردانده شود، اذعان داشت: باید با برخوردی جدی ضرر و زیان‌ها جبران شود و از سوی دیگر منافذ تکرار دست درازی به بیت‌المال بسته شود.

افتخاری با اشاره به مشکلات مالی بسیاری از مردم و در صف ماندن آنان برای وام‌های خرد، خاطرنشان کرد: دریافت حقوق‌های نجومی، مزایا و وام‌های کلان با درصد بهره‌ پایین به هیچ وجه قابل بخشش و تصور در نظام جمهوری اسلامی نیست و باید مطالبه جدی و مستمر مردم و مسئولان، برخورد جدی با متخلفان و دست درازان به بیت‌المال باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار