علی دروی : می توانیم به المپیک 2020 برویم

سرمربی تیم ملی جوانان بدمینتون کشورمان گفت : می توانیم به المپیک 2020 برویم اما برای رسیدن به این هدف باید بر اساس برنامه ریزی مان عمل کنیم .

علی دروی : می توانیم  به المپیک 2020 برویممرتضی علی دروی سرمربی تیم ملی جوانان بدمینتون کشورمان در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ در خصوص مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که در تایلند برگزار می شود گفت :  21 تیر ماه یک خانم و اقا به همراه من راهی تایلند می شویم تا در مسابقات قهرمانی اسیا حاضر شویم .  نخستین بازی ما با نماینده ای از چین تایپه است که روز 23 تیر ماه برگزار می  شود .

علی دروی در خصوص اردوهای آماده سازی تیم ملی هم این چنین اظهار کرد : آخرین دور اردو های ما 18 تیر ماه به پایان می رسد . ما پیش از این اردو 2 اردوی  دیگر هم برگزار کرده بودیم  که اولین اردو 21 روز و دومین آن 14 روز به طول انجامید و ما موفق شدیم از میان 12 بازیکن بازیکنان تیم ملی را انتخاب کنیم .

وی در ادامه افزود :ما در این مدت تلاش کردیم تا اردویمان را بر اساس برنامه ریزیمان در 2 محور پیگیری کنیم .
اولین هدف ما بدنسازی بازیکنان بود و پس از آن قصد داشتینم تا در زنجان مهارت های بازیکنان را تقویت کنیم که خوشبختانه موفق به این امر شدیم .

حریف ما در مسابقات آسیایی بسیار قدرتمند است و در رنکینگ جهانی در جایگاه دهم قرار دارد و به همین دلیل ما باید با تمام توان به میدان برویم . اگر چه شاید نتوانیم به پیروزی برسیم اما ما بالاخره باید از یک جا شروع کنیم  و به گونه ای عمل کنیم که بتوانیم در المپیک 2020 نماینده ای داشته باشیم .

علی دروی در پایان و در خصوص آینده بدمینتون ایران گفت :تصور می کنم که اگر برنامه ریزی مناسب داشته باشیم بتوانیم به اهدافمان برسیم خوشبختانه از هدف هایمان خیلی دور نیستیم و می خواهیم بر اساس برنامه هایمان ابتدا در مسابقات دهه فجر و سپس در مسابقات اسپانیا به میدان برویم و به امید خدا اگر موفق بشویم می توانیم برای رسیدن به المپیک با خیال آسوده تری قدم برداریم .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار