اهواز؛

پرواز بالگردها در آسمان ماهشهر/ پرتاب 280بشکه خاموش کننده به مخزن پتروشیمی

شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت های تابعه آن همزمان با وقوع آتش سوزی در مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا که از دیروز (چهارشنبه، ١٦تیرماه) آغاز شده است، در محل حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،پیگیری ها از مناطق نفتخیز جنوب حاکی از آن است که این شرکت ٢٨٠ بشکه ماده خاموش کننده، دو دستگاه بزرگ آتش نشانی به همراه دو گروه آتش نشان به پتروشیمی بوعلی سینا ارسال کرد.

همچنین ٥ دستگاه تانکر آب شرکت بهره برداری آغاجاری به دلیل همجواری با مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا در این پتروشیمی بصورت آماده باش است.

رئیس HSE و رئیس آتش نشانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در محل آتش سوزی حضور دارند.

تمامی نیروها و ماشین آلات شرکت خدمات ترابری و پشتیبانی نفت ( از شرکت های تابع مناطق) و اداره ترابری شرکت بهره برداری آغاجاری نیز در حالت آماده باش قرار دارند.

شرکت پتروشیمی بوعلی سینا که در زمینی به مساحت ٣٦ هکتار در شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان، در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر واقع شده است، دیروز ( چهارشنبه، ١٦ خرداد ) دچار حریق شده است که هم اکنون زبانه آتش در بلندترین برج پتروشیمی کشور که در پتروشیمی بوعلی سینا قرار دارد مهار شده اما آتش در مخزن این پتروشیمی که صبح امروز (پنجشنبه، ١٧ خردادماه) مهار شده بود بار دیگر زبانه کشید.

تلاش آتش نشانان برای خاموش کردن این مخزن که حاوی خوراک نفتاست ادامه دارد.

انتهای پیام/ض
برچسب ها: خوزستان ، اهواز ، ماهشهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۱۸ تير ۱۳۹۵
جای تاسفه که بعضی ها از ترس جونش درمنطقه نیستن