چندین کشته در حملات هوایی ارتش عربستان به یمن

عربستان سعودی در ادامه حملات هوایی خود به یمن، چند منطقه را در غرب این کشور عربی بمباران کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پرس تی وی؛ بمباران اخیر عربستان به یمن در حالی صورت گرفت که نیروهای ارتش و مبارزان ائتلافی در حملات خود شماری از مزدوران سعودی را کشته اند.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره یمن، جنگنده های عربستان سعودی در حمله اخیر این کشور به یمن، شهر الموخا در استان تعز، هریب القرامیش در استان مآرب و یک شهرستان دیگر در استان صنعا را که در مجاورت مآرب قرار داشت، هدف قرار دادند.
گزارش های منتشر شده نشان می‌دهند در بمباران القرامیش تعدادی کشته شده اند هر چند شمار دقیق تلفات عنوان نشده است.

شبکه خبری العالم نیز در گزارشی از حمله جنگنده های عربستان به خودرویی غیر نظامی در منطقه حریب القرامیش در استان مأرب و شهادت پنج نفر خبر داد. در میان شهدا اجساد کودکان و زنان نیز دیده می شود.

این در حالی است که نیروهای یمن و مبارزان «کمیته های مردمی» روز جمعه محل تجمع مزدوران سعودی را در مآرب هدف حملات خمپاره ای قرار دادند.
بر اساس گزارش شبکه المسیره، در  این حملات ده‌ها مزدور سعودی کشته شده‌اند.
منابع خبری پیش از این در ماه جاری میلادی (جولای 2016)  گزارش دادند در حملات مزدوران سعودی به چند ساختمان مسکونی در منطقه ماتون در استان جوف یمن، سه کودک جان باختند.

عربستان سعودی از فروردین 1394 به منظور  بازگرداندن قدرت به عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور مستعفی یمن، و تضعیف جنبش انصارالله یمن حملات هوایی خود به این کشور فقیر عربی را آغاز کرده است.
به گفته منابع داخلی یمن، در حملات ریاض که عمدتاً مناطق غیرنظامی را هدف می‌گیرد، بیش از 9 هزار و 400 نفر کشته و دست کم 16 هزار نفر زخمی شده‌اند.

حملات عربستان سعودی به زیرساخت‌های یمن خسارات سنگین وارد کرده و در  این حملات بسیاری از بیمارستان‌ها، مدارس و کارخانجات ویران شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۱۸ تير ۱۳۹۵
این قبیل عملیات های کور ، نشانه حقارت و بیچارگی و استیصال حکومت آل سعود است . آنجا که از طرف حتی کشورهای استکباری حتمی خود متهم به جنایت و کودک کشی می شود !!!!!!
آل سعود جنایتکار باید هزینه همه خرابی هائی را که در منطقه بوجود آورده است بپردازد !!!!!!!!
آخرین اخبار