قلعه نویی: به درخشش تیمم امیدوارم/ پرتغال قهرمان می شود

سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: طبق برنامه ریزی رو جلو حرکت می کنیم و تا شروع لیگ بازیکنانم به شرایط آرمانی می رسند.

قلعه نویی: به درخشش تیمم امیدوارم/ پرتغال قهرمان می شود

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پیکان در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا باید تشکر ویژه ای ازمسئولان باشگاه واقعا فرهنگی پیکان که حاضر شدند در این شرایط با تیم ما بازی کنند را داشته باشم .

وی ادامه داد: بازی به دلیل اینکه بازیکنان در فصل بدنسازی هستند کیفیت بالایی نداشت با این حال من به این تیم خیلی امیدوار هستم و به یاری خدا هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

قلعه نویی همچنین افزود: طبق برنامه ریزی ها ان شاالله تا شروع لیگ  بازیکنانم از نظر بدنی به شرایط آرمانی می رسند،بهمین خاطر فشار تمرینات را کم کردیم و به سمت بازیهای تدارکاتی رفتیم و سه بازی دیگر دوستانه برگزار خواهیم کرد.

سرمربی تیم تراکتور سازی در مورد جذب احسان حاجی صفی هم خاطرنشان کرد: احسان بازیکن بزرگی است که هر تیمی دوست دارد او را در خدمت داشته باشد، با این حال خودش باید در مورد تیم آینده اش تصمیم بگیرد و حق انتخاب با وی است .

امیر قلعه نویی در مورد ارزیابی اش از بازی های یورو 2016 اظهار کرد: یورو تحت تاثیر عوامل بیرونی بود، دوست داشتم کرواسی و بلژیک فینال باشند اما نشد، و دلم برای کرواسی خیلی سوخت، مسابقات یورو نشان داد که شانس تاثیری زیادی در رقم خوردن نتایج و سرنوشت تیم ها دارد.

وی ادامه داد: تیم پرتغال تا به حال بالا آمده و فکر می کنم اگر همینطور پیش برود قهرمان هم شود مثل دانمارک که سالهای قبل در عین ناباوری قهرمان شد .

قلعه نویی درپایان در مورد میانگین سنی بازیکنان تیمش گفت: درست است که ما چند بازیکن باتجربه داریم اما بازیکنان جوانی را هم به خدمت گرفته ایم که میانگین سنی ما را به 27 رسانده است، به قولی، در فوتبال شناسنامه ها  بازی نمی کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار