اراک؛

خدمات رسانی اورژانس به مصدومان سوانح جاده‌ای

در تعطیلات عید فطر ؛ اورژانس استان مرکزی بیش از ۵۰۰ ماموریت پیش بیمارستانی اورژانس انجام داد که ۱۳۴ماموریت مربوط به سوانح جاده ای بوده است.

خدمات رسانی اورژانس به مصدومان سوانح جاده‌ای
 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریت های پزشکی استان مرکزی با بیان این مطلب افزود: طی این مدت دو نفر از مصدومان سوانح جاده ای استان که مربوط به دو حادثه رانندگی در محور اراک-بروجرد بودند، فوت کرده اند و یک مورد فوتی نیز از یک سانحه رانندگی درون شهری اراک برجای مانده است.
دکتر خوشنودی تصریح کرد: از ۱۳۴مورد ماموریت اورژانس در استان مرکزی ۵۷ مورد مربوط به شهرستان اراک و عمدتا محور اراک - سلفچگان و ۷۶ مورد نیز متعلق به سایر شهرستان های استان بوده است.
وی خاطرنشان ساخت: ۳۰مورد از مصدومیت های سوانح رانندگی شهرستان اراک طی این مدت مربوط به سوانح جاده ای و ۲۷مورد نیز مربوط به سوانح درون شهری بوده و یک مورد منجر به فوت شده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان مرکزی افزود: سانحه منجر به فوت شهرستان اراک یک سانحه درون شهری بوده که طی این رخداد ، جوانی که پشت یک وانت بار سوار شده بود به بیرون پرتاب شده و در دم فوت می کند.
خوشنودی گفت: طی همین مدت در شهرستان های ساوه و زرندیه ۳۸مورد مصدومیت سوانح رانندگی اتفاق افتاده و ۳۸مورد نیز مربوط به شهرستان های دلیجان، محلات، خمین، تفرش و شازند بوده است.
انتهای پیام / ف

برچسب ها: اراک ، حوادث ، جاده ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.