ایلام؛

شرکت 50هزار ایلامی در جزء خوانی قرآن کریم

مسئول دارالقرآن کریم ایلام از شرکت نزدیک به 50 هزار نفر از مردم استان در نشست های جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ اکبر حق نظری اعلام کرد: این افراد در طول ماه مبارک رمضان در آیین روزانه جز خوانی قرآن کریم در مسجد جامع شهر ایلام و سایر شهرستان های استان شرکت کردند.

حق نظری اضافه کرد: طی ماه مبارک رمضان امسال در همه شهرستان ها و بخش های استان محافل قرائت روزانه یک جزء قرآن کریم در مساجد منتخب برگزار شد که با استقبال مردم مواجه گشت.

وی با بیان اینکه در طول ماه میهمانی خدا در مجموع هشت محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته در مناطق مختلف استان برگزار شد،افزود: این محافل با هدف انس و الفت بیشتر مردم با کلام وحی در شهرهای مختلف برگزار و در تعدادی از آنها قاریان بین المللی نیز حضور داشتند.

حق نظری از برگزاری محفل روخوانی و روانخوانی قرآن کریم طی این ماه مبارک نیز خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته 800 نفر زیر پوشش این آموزش ها از طریق موسسات و مراکز قرآنی قرار گرفتند.

وی توزیع یک هزار جلد قرآن کریم، 300 رحل و 300 عدد نرم افزار قرآنی بین مراکز و موسسه های قرآنی در استان را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در استان برشمرد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، قرآن ، نشست ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.