پیشرفت 50درصدی ورزشگاه سبزوار پس از 11 سال

مهم ترین پروژه ورزشی شهرستان سبزوار، احداث ورزشگاه 15هزارنفره سربداران است که پس از 11 سال هنوز کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، رئیس اداره ورزش وجوانان سبزوار گفت: این پروژه مهم ورزشی سال 1384 در سبزوار کلنگ خورد. در آن زمان قرار بود با بودجه10میلیارد تومانی توسط شرکت تجهیز و اماکن ورزشی ساخته شود تا بسیاری از کمبودهای ورزشی شهرستان را پوشش دهد. اما پس از گذشت 11سال هنوز پیشرفت فیزیکی آن به 59 درصد هم نرسیده و ورزش سبزوار همچنان چشم انتظار بهره برداری از این پروژه است.

مجید نصرا... زاده افزود: در این سال‌ها پیمانکاران زیادی در این طرح بزرگ ورزشی مشغول خدمت بوده اند؛ ویکی از عوامل مهم احداث نشدن آن در زمان مقرر، سرگردان ماندن پروژه برای تخصیص وتامین اعتبار استانی یا ملی بوده است.

نماینده سبزوار در مجلس دهم شورای اسلامی نیز در گفتگو با خبرنگاران علاوه بر اینکه از وقفه 11 ساله در تکمیل استادیوم 15 هزارنفری سبزوار گلایه کرده است به اختصاص اعتبار 57 میلیارد ریالی برای این پروژه در سال 95 اشاره کرد.

حسین مقصودی تکمیل استادیوم 15 هزارنفری را از مهم‌ترین مطالبات مردم شهرستان سبزوار دانست و افزود: طی برگزاری جلساتی با معاونین وزارت ورزش بالغ‌ بر 57 میلیارد ریال اعتبار در بودجه سال 95 به این پروژه اختصاص‌یافته است.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.