شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

دولت باید رفتار شفافی در موضوع فیش‌های حقوقی داشته باشد

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب گفت: دولت باید رفتار شفافی در موضوع فیش‌های حقوقی داشته باشد.

دولت باید رفتار شفافی در موضوع فیش‌های حقوقی داشته باشد
احمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فیش‌های حقوقی نجومی اظهار داشت: موضوع فیش‌های حقوقی از سمت مخالفان دولت هدایت می‌شود.

وی در ادامه افزود: فیش‌های حقوقی دستاویزی برای هجمه به دولت شده تا کسانی که در قضیه برجام نتیجه نگرفتند در مخالفت با این موضوع به نتیجه مورد نظرشان برسند.

شریف با اشاره به حساسیت جامعه به دریافت حقوق‌های مدیران، گفت: این عده فیش‌های حقوقی را برجسته می‌کنند. اکثر این دریافتی‌ها ریشه در دولت‌های نهم و دهم دارد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب بیان کرد: کسانی که این خط را هدایت می‌کنند ممکن است در مرحله بعد از متهمین باشند و باید پاسخگوی رفتارهای خود باشند. اگر دولت شفاف با این موضوع رفتار کند واکنش افکار عمومی نسبت به دولت مثبت خواهد شد.

وی با بیان اینکه کسانی که به دنبال سو استفاده از این جریان هستند به نتایج مورد نظرشان نخواهند رسید، ادامه داد: مردم در انتخابات 96 عملیات کلی دولت را در نظر می‌گیرند.

شریف در پایان خاطر نشان کرد: همچنین عملکرد دولت در عرصه اقتصادی و رکود از اهمیت زیادی در انتخابات 96 برخوردار است و این گونه موضوعات مانند فیش‌های حقوقی تأثیری بر افکار عمومی نخواهد داشت.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار