نشست حامیان گروهک منافقین با پوشش رسانه‌های مخالف جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در پاریس برگزار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از حربه‌های تشدید فشار غرب بر جمهوری اسلامی ایران، پوشش خبری گسترده فعالیت‌های گروه‌های مخالف نظام است. آن‌ها برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی ایران حتی به گروهک‌هایی متوسل می‌شوند که تا چند سال پیش خودشان آن‌ها را در لیست حامیان تروریست گنجانده بودند. یکی از این گروهک‌ها، منافقین هستند که گاه و بیگاه با برگزاری نشست‌های به اصطلاح مخالف ایران می‌کوشند خود را در عرصه سیاسی «فعال» و «پویا» نشان دهند.

بر همین اساس، نشست حامیان گروهک منافقین روز شنبه در پاریس برگزار شد. تعدادی از حامیان عرب و غربی گروهک منافقین نیز در این نشست حضور داشتند. منافقین کوشیده بودند مخالفان ایران را از سراسر جهان در پاریس گرد هم آورند.

به نوشته «گالف نیوز،» سید احمد غزالی -- نخست وزیر پیشین الجزایر، صالح الغالب -- وزیر اسبق اطلاعات اردن، محمد العرابی -- وزیر خارجه پیشین مصر و اعظم الاحمد -- یکی از اعضای جنبش فتح فلسطین در این نشست حضور داشتند.

نکته جالب اما تکراری این نشست، حضور مقامات غربی در گردهم‌آیی منافقین و حمایت آشکار آن‌ها از تروریست‌هایی بود که دست‌هایشان به خون ملت ایران آلوده است. برنارد کوشنر -- وزیر خارجه اسبق فرانسه، خوزه لوئیز ساپاترو -- نخست وزیر پیشین اسپانیا، نوت گینگریچ -- سخنگوی اسبق مجلس نمایندگان آمریکا و یکی از نامزدهای احتمالی معاونت دونالد ترامپ، جان بولتون -- نماینده اسبق آمریکا در سازمان ملل و رودی جولیانی -- شهردار اسبق نیویورک از میهمانان سرشناس نشست گروهک منافقین بودند.

عربستان سعودی نیز که برای نشان دادن خصومت با نظام جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، در این نشست یک نماینده داشت. شاهزاده ترکی فیصل، یکی از مقامات اسبق دربار عربستان در این نشست به تمجید از سران سرسپرده گروهک منافقین -- مسعود و مریم رجوی -- پرداخت و در بخشی از سخنان مداخله‌جویانه خود گفت: «من هم سقوط این رژیم را می‌خواهم.» وی مدعی شد ایران مسئول ایجاد بسیاری از تنش‌ها در منطقه است و تلاش کرد با فرافکنی، توپِ اختلافات ایران- عربستان را به زمین تهران بیندازد. او همچنین در اظهاراتی از واژه «فقید» برای اشاره به «مسعود رجوی» استفاده کرد که به باور بسیاری از مرگ احتمالی او – علی‌رغم تکذیب گروهک منافقین – خبر می‌دهد.

این در حالی است که صدای امریکا به نقل از منافقین خبر مرگ مسعود رجوی را تکذیب کرده است.

فیصل در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: اجازه نمی‌دهیم ایران در امور داخلی اعراب دخالت کند.

وی همچنین ایران را متهم به حمایت از گروه‌های افراطی جهت جنگ‌های فرقه‌ای در منطقه نمود و مدعی شد اصل صدور انقلاب ایران موجب درگیری‌های گسترده در منطقه شده است. با گذشت بیش از سی سال، واقعیت وجودی ایران متفاوت از آنچه است که قرار بوده باشد.

تعدادی از اعضای گروه‌های مخالف بشار اسد نیز خود را به محل برگزاری این نشست در پاریس رسانده بودند. برخی از شبکه‌های عرب‌زبان، از جمله شبکه‌های سعودی العربیه و الحدث و شبکه اماراتی اسکای نیوز عربی، به پوشش خبری این نشست پرداختند.

عربستان سعودی و همپیمانانش می‌کوشند با گسترده جلوه دادن این نشست، از بار روانی تجاوز به یمن و معضلات اقتصادی حاکم بر بسیاری از کشورهای نفت خیز حوزه خلیج فارس بر اثر کاهش بهای نفت بکاهند.

نکته قابل تأمل درباره نشست منافقین، اعتراف رسانه‌های غربی به تبلیغاتی بودن اقدامات این گروهک است. روزنامه هافینگتن پست پنجشنبه هفته گذشته در همین ارتباط نوشت: « مریم رجوی با ارائه گزارش هایی که هیچ عقل سلیمی آن را قبول ندارد، ادعا می کند برای تغییر رژیم ایران برنامه ده ماده ای دارد و امسال موفق شده در پارلمان ایتالیا آن را به تصویب برساند. وب سایت او نیز حاوی اطلاعات و مطالبی متناقض است که هم ضد شیعه، هم ضد ایرانی و هم ضد سوری است. مشخص است که این مطالب از سوی عربستان سعودی، اسرائیل و نومحافظه کاران به وی القا می شود. مریم رجوی در حدی نیست که بتواند وعده تغییر رژیم بدهد؛ او فقط یک ملکه تبلیغاتی است.»

اخبار بیشتر مربوط به این نشست را می توانید از اینجا دنبال کنید. (جزئیات بیشتر)


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
میگویند که اعضای فرقه منافقین درایران مثل گرگ زوزه می کشند برای ادم خواری گوشت انسان ایرانی(مخالفین خودشان )
مرگ برفرقه رجوی که ریس شان رجوی به زباله دان تاریخ رفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۴ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
خدا همشونو جمیعا لعنت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۲ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
مرگ بر منافقین،مرگ بر رژیم سعودی و حامیانشان در جهان.......
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۲۸ ۱۹ تير ۱۳۹۶
منافقین خشونت رفتاری دارند باید دربیمارستان روانی بستری شوند وتحت درمان قرار گیرند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۲۳ تير ۱۳۹۵
مرگ بر منافقین،مرگ بر رژیم سعودی و حامیانشان در جهان.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۷ ۲۱ تير ۱۳۹۵
اینها هنوز هم نوکر چشم بسته صدام هستن میگه داعشیها تروریست نیستن و از عشایر انقلابی عراق هستند... این درحالیه که اغلب داعشیون از کشورهای دیگر به عراق و سوریه رفته اند و انواع جنایات وحشیانه را علیه مردم عراق و سوریه انجام می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۲۱ تير ۱۳۹۵
ای خدا چی میشه مثل clash of clans یه اتک چلنج به این عربستان بزنیم 3 استارش کنیم تا دیگه شاخ نشه خخخخخ....

همه اینهایی هم که دورشون جمع شدن نقش گوبلین رو دارند....

کلش بازها میفهمن چی میگم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
دمشون گرم عجب نشست پر باری.کلی خندیدیم.بالاخره اینا هر چند وقت یه بار باید یه عده دلقک دور هم جمع بشن و سوژه خنده های جدید واسه ما درست کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اینا چی فک کردن عالم محضر خداست، نصرت خدا همیشه با اهل ایمان هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اينا خيلي كوچكتر از اينها هستند كه بخواهند نظام اسلامي ايران را تغيير بدهند، مردم شجاع ، آگاه و ولايي ايران اسلامي تو هشت سال دفاع مقدس ثابت كردند كه كل دنيا هم حريف پيروان و مريدان حيدر كرار نيستند.
يا علي (ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
مفلوکین بدبخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
ای صدامیان کور دل ای وطن فروشان بی شرف...امروز صدای پوتین سربازان ایرانی سرقبرصدام اعدام شده به گوش میرسه.همان صدامی که قدرتی بود برا خودش...منتظر باشین به صدای پوتین سربازان دلیر ایرانی سر قبر های دربدرتون در عراق در عربستان و سراسر دنیا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
فرانسه هم کشور چرندیه ها
Germany
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
یادم هست که پنج سال پیش یه گردهمایی ایرانیان تو برلین بود که یه دفعه ۳۰،۲۰ نفر وارد این جمع شدن و شروع کردن به شعار دادن پرچم تکون دادن و دو تا عکاس هم سریع از همه عکس می گرفتن.بعد آدم های اونجا که فهمیدن اینا منافقین هستند همه گذاشتن از دورشون رفتند و اونجا رو خالی کردن ! فقط خودشون موندند. جالبیشم این بود که از اون ۳۰ نفر نصفشون خارجی بودن !دوتا خانوم آفریقایی هم بینشون بودکه انگار پارتی دعوت شده بودند !
خلاصه که چندشایی هستند اینا !
Germany
ناشناس
۱۶:۴۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
از ابتدا تا انتهاشون همگی زباله اند اجیر شده های مفلوک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
چیزی که برای من جالب بود اینکه آن هموطن و بافنده تبریزی عزیزمون بدون هیچ چشم داشتی فرش ابریشم خود رو که حاصل تلاش شبانه روزیش بوده و یک شاهکار هنری محسوب میشه رو دو دستی تقدیم کشور فرانسه و مقامات آن کشور میکنه و این در حالی که مقامات فرانسوی چه در گذشتهو جه در حال سر سوزنی نسبت به ملت ایران احساس دوستی نداشته اند و این رو بارها نشان دادند (در موضوعاتی برجسته ای همچون برجام ، خونهای آلوده ، تحریم هواپیما ، تحریم خودرو و و همایت از از گروه های مخالف ضد ایران ...)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
جالبه، میرن یه مشت سیاستمدار تاریخ مصرف گذشته بین المللی را با پول دادن میکشونن به این جلسات بی سرو ته که تبلیغات راه بندازن ولی مردم ایران خیانت های این گروهک ها در تمامی این سالها و روبوسی رجوی خائن با صدام معدوم را فراموش نکرده و نمی کنند.
اینها هم آخرش به همان زباله دانی میروند که کمونیست های شوروی سابق رفتند...
چند سال پیش هم یادمه منافقین یه گردهمایی توی آمریکا داشتن در خصوص خروج از لیست تروریستی سازمان سیا و بعد از جلسه خبرنگار یکی از خبرگزاری های خارجی از یکی از مهمانان منافقین که یک سیاستمدار تاریخ مصرف گذشته آمریکایی بود پرسید که چقدر پول گرفتی که اومدی تو این جلسه!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اگر راست میگین و مرد هستید بیایئید 40 کیلومتری مرز های ایران(نه لب مرز ) تا این ملت بهتون نشون بده که یه من ماست چقدر کره داره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اینا همون ترسوههایی هستن که بالباس زنانه ازکشورخارج شدن؟مریم خانم .مسعودجونت که بدرک واصل شد شماهم دیگه وقت رفتن رسیده ول کن بابا دست از سراین دختر بچه ها وردار یه لچک سرشون گذاشتی اوردی اینارو جلوی دوربین که چی بشه ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
با سلام
این گروه منافق کثیفترین آدمای روی زمین
و از همه کثیفتر و آشغالتر مریم رجوی
United States of America
ناشناس
۱۴:۳۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
حالا که مسعود سقط شده فکری بحال خودت بکن خانم قجر انوقت که تو وطن خودت بودی کلی امکانات هیچ علطی نمیتوانستی بکنی حالا که پاهات روی ابه عرص واندام میکنی البته اینها همه برای اینه که یه لقمه نون جلوشون بدازند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۲۰ تير ۱۳۹۵
منافقین بوی پول مفت اعراب جاهلی به مشامشان خورده و دیگر هیچ.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
جالبه فلسطینی ها هم بودن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
جالب که این همایش توی پاریس برگذار میشه!!!
ایرباس ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
انشاالله به زودی زود دنیا همانند دوران حضرت نوح از لوث وجود مشرکان و کافران و ظالمان و منافقان گمراهان پاک خواهد شد و در جهان جز اهل صالح هیچ کس باقی نخواهد ماند العاقبة للمتقین .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
بابا به والله این زنیکه مریم مفسد رجوی خودش هم میدونه که عددی نیست. این یارو این کارا رو داره میکنه تا چند قرون بیشتر از آمریکا و اسرائیل و انگلیس و عرعرستان بتونه تیغ بزنه تا این چهار روز باقی مونده از عمر کثیفش رو به آخر برسونه و اون چهارتا پیر پاتال دور برش تنهاش نزارن آخری عمریش. شما واقعا فکر کردید که اینا خودشون و حتی آمریکاییها و بقیه حامیانشون نمیدونن که عمر اینا به آخر رسیده؟ چرا خوب هم میدونن.ولی آمریکا و اسرائیل و بقیه مثلا به خیال خودشون میخان با استفاده ازین چندتا عقب مونده در برابر ایران بزرگ و مردم دلیرش یه تبلیغاتی داشته باشن.خود اون زنیکه رجوی و اطرافیانش هم چاره ای جز این کارا ندارن.چون قدرت و توان روبرو شدن با ایران رو که ندارن.اگر این کارا رو هم نکنن که جیره و مواجبشون از طرف ارباباشون قطع میشه.پس ناچار هستند برای اینکه یه چند صباحی بیشتر به عمر کثیفشون ادامه بدن یه فعالیتی هرچند مضحک انجام بدن تا یه دمی برای صاحبشون تکون داده باشن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
سگ ها (منافقین)از راه دور زیاد پارس می کنند
France
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
خدا بیامرزدش حیف بود.خوش فکر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۳ ۲۰ تير ۱۳۹۵
جنبش فتح دست نشانده وهابی امریکاییه و با حماس فرق داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
از داعش بدتر اینها هستن همین منافقین لعنت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
منافقین قبلا هم پریدن بغل صدام و ایرانی بودن شان را زیر سوال بردن
در ایران حتی کودکان هم میدانند که منافقین وطن فروش و کثیف هستن اصلا نگران اقدامات این گروهک نیستم چون هیچگونه جایگاهی میان مردم ابران ندارند حتی بین دیگر مخالفین نظام حمهوری.
اسلامی آل سعود هم که عددی نیست با 24 ساعت بستن تنگه هرمز از جغرافیا حذف می شود
Saudi Arabia
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اینها چقدر احمقند دارند برای تغییر نظام مردمی و مستحکم ایران نقشه میکشند اربابانشان آمریکا و انگلیس و همه کشورهای مرتجع عرب و کشورهای غربی خواستند نظام سوریه را از پا در بیاورند نتوانستند چون ایران اجازه نداد همه کشورها میگفتند باید بشار اسد برکنار شود چون ایران اسلامی حامی او بود نتوانستند او را برکنار کنند میتوان گفت که ایران همه کشورها را کنار زد و حرف خود را به کرسی نشاند همان گونه که در هشت سال جنگ که ایران از نظر تجهیزات نظامی هیچی نداشت و در اوج ناتوانی بود همه دنیا بسیج شده بودند که نظام ایران را نابود کنند ولی نتوانستند و ایران توانست سیلی محکمی به صورت همه کشورهای زورگو بزند ولی العان که ایران در اوج قدرت خود به سر میبرد و روز به روز به قدرت خود می افزاید به قول بنیانگذار جمهوری اسلامی خمینی کبیر هیچ غلطی نمی توانند بکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
هشت سال جنگ که ایران از نظر تجهیزات نظامی هیچی نداشت ؟؟!!
چرا داشت!!
پاک ترین و با غیرت ترین جوانان جان بر کف را داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
او فقط یک ملکه تبلیغاتی است؟!!!
چی ملکه؟!!
ملکه دیگه چه؟؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
حالا که مسعود مرده کاش میرفتی با اون شوهر قبلیت ازدواج میکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
حالا که مسعود مرده کاش میرفتی با اون شوهر قبلیت ازدواج میکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
بدبخت تر واحمق تر از از مجاهدین خلق سراغ ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ، بسیجی نیستم ، اما منتظر روزی هستم که اجازه کشتن کسایی که به ایران دست درازی میکنن رو داشته باشم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
خدایی همه شرکت کننده یه طرف
حضور جنبش فتح هم یه طرف! یاد ترانه معروف تمام دنیا یک طرف افتادم
آخه آفتاب پرست یه سگ هم که بهش استخوان بدی دیگه پاتو گاز نمیگیره
موندم رفتن اونجا چی بگن
آخه باقالی تو که کرایه برگشتنت به فلسطین رو نداری چطوری میخای برگردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
لطفا زائر نفرستیم تو بغل اینا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
چرا ايران عكسهاي جنايات منافقين رو جلوي در اين مكان نميزاره تا حاميان انها به اين راحتي جمع نشند يكجا ابراز وجود كنن اونم با اين وقاهات بدون ترس و وأهمه و با رسانه هاي جهاني ...خودشونو مطرح ميكنند با أين جنايتها بايد قايمشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۰ تير ۱۳۹۵
برای. مقابله با اینها  فقط بصیرت افزایی. تلاشو کوشش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
جالبه كه انقدر تَو خارج طرفدار داره ولي تو ايران چپ ، رأست، سبز ، ابي ، و...أين گروه رو قبول ندارن
اگه ميتونستن يه پادگان رو نگه ميداشتن چه برسه به يه حكومت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
کرم های کثیف اومدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اینا هدفشون چیه خسته نشدن اونقدر ترکمون زدیم بهشون روو که نیست برای خودشون جمع میشن چرتو پرت میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
تنگه مرصاد یادش بخیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
ننگ برشما . دستان شما به خون پاک فرزندان این سرزمین آغشته شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
چیز مهمی نیست اینها کار همیشگیشون. به قول رهبر مظلومان: فقط باید بیدار بود مخصوصا خواص. درمقابل اینها بصیرت افزایی
United States of America
ناشناس
۱۰:۴۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
خاک برسرت داعش کجایی الان باید بری بمب بزاری تو پاریس یه مشت دربو داغون دورهم میفرستادی هوا از همه کشورها هم اونجا بودن چه سالادی میشد خخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
من پدررم رو به خاطر اینکه رفت مسجد نماز بخونه توسط این گوساله ها از دست دادم
خدا ازشون نگزره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
حالا بیایید از فلسطینیان حمایت کنید اشغال رفته ضد کشور عزیزمان که هر چی دارن از ما دارن شرکت کرده بشکنه این دست که نمک نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
فکرشو نکن. اصل کار مردم فلسطینن. ما خودمونم در مملکت سرانی داریم که بر خلاف رهبرمظلوم ومردم عمل میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
ماتاعز موقع رهبرمون دستور بده از فلسطین. حمایت میکنیم این دلیل نمیشه که از حمایتمون از مردم فلستین. دست بکشیم. ما هم درکشورمون سرانمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
جواب. این دلیل نمیشه که از مردم مظلوم فلسطین دست بکشیم. ما هم سرانمون غیر حرف رهبرمظلوم ومردم عزیزممو ن قدم بر میدارن.
Kazakhstan
ناشناس
۱۰:۱۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
ماتااخرایستاده ایم ملتی که ایستاده نمیتونین زمینش بزنین اولای انقلاب که هیچی نداشتیم نتونستین الان که دیگه عمراتوخوابم نمیبینین
-
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
از همه حضار شرکت کننده کمال تشکر را داریم علی ا لخصوص از عزیزانمان در جنبش الفتح که پاسخ در خوری به حمایتهای بی دریغ جمهوری اسلامی دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
جواب. شمایی که اینجوری کفتی. ما تابع رهبریم. هرچه امام مون بگه حتی به این قیمت تو کی هستی که اینطوری. حرف بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
متاسفم شما خیلی خودخواه وبی بصیرتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اگه دستم بهتون برسه .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
جهانیان یادشان باشد که روز صدام از آنها حمایت می کرد.
به امید نابودی این گروهک تروریستی انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۵
واکنش وزارت خارجه ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
واکنش به چی؟ خر وقتی عرعر میکنه که دمشو نمی برن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
دست و پای ملت سلحشور و فهیم وطن عزیزم « ایران همیشه سرفــراز » را میبوسم و به این بوسه افتخار میکنم.
عزیزانمان اهم مطالب را فرمودند ، حقیر هم همان نکات را جمعبندی می کنم.

1 . افراد تشکیل دهنده این نشست همه ( سابق و اسبق ) بودند ، یعنی از زباله دان سیاست با انبر بیرون کشیده شده اند.
2 . ترکیب جمعیتی این نشست گویای همپیمانی همه متجاوزان ، غارتگران ، تروریستها ، مرتجعین ، خائنین و ... میباشد.
3 . مغز متفکر ایجاد این نشست در جهان واقعی ، در تنگنای شدید و انزوای سیاسی است و برای فرافکنی مشکلات داخلی خود ،از هر خود فروشی توقع یاری دارد.
4 . از قرار معلوم سرکرده خائنین به ملت شریف ایران ، مسعود رجوی به اسفل السافلین جهنم پرتاب شده است.
5 . دولت محترم و خصوصا وزارت محترم امور خارجه ، در مقابل این توطئه ها متاسفانه کمی کم تحرک نشان میدهد و ادامه این سکوت بین المللی ، خدای ناخواسته ممکن است سبب انزوای ایران اسلامی شود و دولت موظف است نگاه و امیدش بعد از خداوند حکیم به درون و توان ملت مقاوم و همیشه در صحنه باشد.
6 . ...............

اما راه مقابله با اینگونه توطئه ها و هر بد خواهی دشمنان این مرز و بوم فقط یک چیز است :

« اتحاد و وحدت کلمه ، و گوش بفرمان رهبر معظم انقلاب است »
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
عجب رویی داره این مریم رجوی بنده خدا تو الان پول تن فروشیت را میخوری داری از گشنگی میمیری خیلی رو داری والا اونوقت دم از تغییر رژیم میزنی تو غیر از ............. مگه کار دیگه هم بلدی نه بابا معلومه عربها خوب بهت رسیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
سلام.خسته نباشید.به امید ریشه کن شدن تروریست به خصوص داعش.منافقین و غیره که سالهاست خودشون را سرکار گذاشتند.به آنها پیشنهاد میکنم توبه کنند.موفق باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
یکی از اعضای جنبش فتح فلسطین؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
آره خودشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
گذر زمان نشون میده که تک تکشون با آرزوی بیهوده می میرنو به درک میرن
اونی که جاوید می مونه انقلاب ما و ایرانمونه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
جنبش فتح فلسطین.چرا در این نشست شرکت کرده ما چه هیزم تری به اینها فروختیم وزارت امورخارجه باید فعالیتهای گروه های فلسطینی مثل فتح و حماس که به عربستان چسبیده اند را به طور کامل رصد و اقدامات لازم را انجام دهد
-
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اگه دنیا مخالف ایران باشه بازهم هیچ غلطی نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
باز خدا رو شکر که مردم مظلوم فلسطین هم نماینده داشتن و عقب نموندن از قافله ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
سلام به همه ایرانی ها وپارس زبان وپارس نژاد
ما انقدر میدانیم که هیچ ایرانی علیه مردمانش طوطئه نمیکند آن هم با قاتلان مردمان نجیب وپاک سرزمینش وبا آن ها که دستشان به خون مردمانشان آغشته است ما آگاهیم که هدف قدرت تفکر تعقل استداد ایرانی است هدف مردم ایران عزیز است وهمه دیگر بهانه ای بیش نیست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۰ تير ۱۳۹۵
مرگ بر امریکا که رئیسشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
بابا اینها عددی نیستن که بخواهیم در موردشون حرف بزنیم یه مشت حرومزاده خدا زده هستند و بس
معنی حرومزاده خیلی برای اینها چون همشون بچه حرومی این وهابیون هستن خخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اینا یه مشت خس و خاشاک هستن که در حال غرق شدن هستند و موج انقلاب ایران مدتهاست تفاله اونا رو از دریای مردمی بیرون انداخته... زنده باد ایران اسلامی... به قول معروف که: اگر ایران به جز ویران سرا نیست/ من این ویران سرا را دوست دارم. یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
خس و خاشاک !!! بنظر حرفت آشناست
-
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
مرگ بر منافقین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اینا خیلی کار کنن امنیت همون نشست رو برقرار کنن.خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
این حکام مرتجع عرب که ادعا میکنند که ایران در مسائل داخلی اعراب دخالت دارد ولی خود این اعراب وهابی اشکارا برعلیه کشورمان جلسه برای تعغیر حکومت تشکیل میدهند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
مرگ بر منافق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۳ ۲۰ تير ۱۳۹۵
چرا وزارت خارجه تماشاچی دخالت های فرانسه است. چرا سفیر فرانسه رو فرا نمیخونن.چقدر انفعال آخه.برا 4تا هواپیمایی که اونم بهمون نمیدن تا کی باید دخالت های فرانسه رو نادیده بگیریم.نکنه از قرارداد جدید با ایران خودرو نگرانید بازم فرانسه بزنه زیرش. تو رو خدا کمی نگاهتون به درون باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
یه مشت آدم بیکار و ورشکسته ی سیاسی بیش نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
ما همه سرباز تواییم خامنه ای گوش به فرمان تواییم خامنه ای
ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد
Iraq
ناشناس
۰۲:۵۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
این اسامی توخالی که در مراسم شرکت کردن که همه سابق و تاریخ مصرف گذشتن که..یکیشون الان رسمیت نداره هدفشونم فقط اینه که از داخل مردم رو به تفرقه بندازن ، کور خوندن اینجا سوریه و عراق نیست..اینجا هر چه که هست وطن منه ایران ..پس ورود کاسه های داغتر از آش ممنوع..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
شتر در خواب بیند پنبه دانه
گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
آخه ورشکسته ها بی وجود شما هنوز نفهمیدین جمهوری اسلامی ایران
بیست میلیون نیروی بسیجی جان برکف دارد که هرکدام شجاعت روبرو شدن یک تیپ دشمن دارند ما جان فدایان امام خامنه ای با دست خالی
در مقابل همه کشورهای غربی وعربی درهشت سال جنک ایستادیم و
پوزه شما اربابانتان به خاک ما لیدیم ؟ برین کشکتان بسابید شما عددی نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
نفسهای آخرمنافقین وال سقوط نجس العین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
دعوت شده ها همه زیرخاکی کشورهاشون بودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
تروریست های از خدا بی خبر این منافقین کوردل در کنار حامیان تروریست های وحشی داعش یعنی آمریکا و غرب و سران خائن عرب نشسته اند. دیگر خدا بیشتر از این رسوایشان کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
هیچ غلطی نمیتونن بکنند یک عده اوباش هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
خاک بر سرشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
خاک بر سرشون رو خوب اومدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
چه جالب یعنی بعدا می خواهند انکار کنند؟ علنا این ها در کنار هم هستند سران خائن و مرتجع عرب به ویژه عربستان در کنار منافقین جنایتکار و مقامات آمریکایی و اروپایی دست در دست هم هستند. البته فراموش نکنید که داعش و القاعده و ترکیه و قطر و باقی ماندگان صدام و اسرائیل و انگلیس هم با همین ها همکار و همگام هستند منتهی چون کار داشتند نتوانستند به این نشست بیایند فعلا داعش مشغول سربریدن است و اسرائیل مشغول توطئه های جدید برای منطقه . آمریکا و غربی ها هم که تا می توانند سلاح های این ها را تامین می کنند. خدا بیشتر از این رسوایشان کند.
آخرین اخبار