پرده‌برداری از حقایق هولناک جنگ سایبری غرب علیه ایران؛

سی‌ان‌ان: استاکس‌نت بمب اتمی هیروشیما علیه تهران بود

الکس گیبنی در گفتگو با سی ان ان تاکید کرد استاکس نت کار موساد و سیا بوده است.

سی ان ان: استاکس نت بمب اتمی هیروشیما علیه تهران بود/برنامه فوق سرّی سیا برای حمایت از تل آویوبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان ، الکس گیبنی، سازنده فیلم «روزهای صفر» در گفتگو با این شبکه تاکید کرد، استاکس نت کار موساد و سیا بوده است.

بر این اساس، کریستین امانپور درباره موضوع هسته ای ایران و حمله چند سال پیش به این برنامه با استفاده از بدافزار استاکس نت گفت بدافزار به حدی قوی است که به روشنی می توان عنوان اسلحه سایبری را به آن اطلاق کرد.

الکس گیبنی درباره این ویروس گفت: ابتدا استاکس نت را کسی نمی شناخت تا اینکه کارشناسان امنیت سایبری درباره آن صحبت کردند و مطالبی نیز در نشریات درباره آن نوشته شد. دیوید سانگر نیز در نیویورک تایمز درباره آن مطلب نوشت. بعد از آن بود که ما نیز مطالعات عمیق تری را درباره استاکس نت شروع کردیم. استاکس نت پدیده جدی را کلید زد. شاید بتواند آن را با انداختن بمب اتمی روی هیروشیما و ناگازاکی مقایسه کرد. در واقع استاکس نت اولین بدافزاری بود که از مرزها عبور کرد و از محدود سایبری هم خارج شد و تاثیر خود را در دنیای واقعی نشان داد. 

وی افزود: در واقع استاکس نت کنترل دستگاهها را به دست می گرفت و هدف آن سانتریفوژهای هسته ای در کارخانه نطنز ایران بود. استاکس نت باعث می شد سانتریفوژها با سرعتی بسیار بچرخند و در نهایت منفجر شوند و از کار بیفتند. در عین حال استاکس نت به حدی هوشمند بود که به مهندسان مرکز هسته ای ایران این پیام را می داد که همه چیز درست کار می کند. بنابراین استاکس نت باعث می شد تا مهندسان به وجود ویروس رایانه ای پی نبرند و به خودشان شک کنند. 

الکس گیبنی افزود ویژگی های این ویروس طوری است که حتما باید یک دولت آن را طراحی کرده باشد. هیچ شکی نیست که استاکس نت عملیاتی بود که موساد و سیا آن را هدایت می کردند. همچنین کار فنی این عملیات را نیز «یونیداتی 200 » انجام می داد که معادل آژانس امنیت ملی آمریکا در اسرائیل است. 

گیبنی گفت به لحاظ حقوقی، این کار حکم جنگ را داشت اما به شکل عملیاتی سری بود. در ابتدا ایرانی ها اصلا نمی دانستند که چه اتفاقی برای آنها می افتد. این ابزار طوری طراحی شده بود که بسیار سری باشد تا حکم اقدام جنگی را که معمولا آشکار است، پیدا نکند. هدف از این ویروس به تاخیر انداختن برنامه هسته ای ایران بود. همانطور که مایکل هیدن، رئیس سابق سیا هم گفته بود، هدف از این ویروس و عملیات سری این بود که نگذارند اسرائیل تاسیسات هسته ای ایران را بمباران کند که می توانست آمریکا را وارد جنگ با ایران کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
هزینه کفاره بعهده کسیه که عکسو میذاره خخخخختتخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۹ ۲۱ تير ۱۳۹۵
احمدی نژاد در پیشرفت هسته ای و تو دهنی زدن به استعمار گرها عالی بود. ولی تو سیاست خارجیش خیلی تند رفت اگر برای انتخابات بعد سیاست خارجیشو تغییر بده خیلی بهتره. من کاری به برجام و نتایجش ندارم البته نتایجش از قبل قابل پیش بینی بود. همه دست و پا زدنهای آمریکا و اروپا فقط به خاطر اسرائیل و منافعی که از وجود این رژیم عایدشون میشه هست. دولت آقای روحانی به خاطر وجود آقای ظریف از سیاست خارجی خوبی برخورداره. ولی هر دولتی یه نقطه ضعف داره و یه نقطه قوت... احمدی نژاد درسته به شهرها نرسید ولی روستاها رو خوب آباد کرد در هر صورت نباید در سیاست روز دنیا افراطی بود وگرنه مثل کره شمالی منزوی میشیم من نظر خودمو دادم هر کسی هم نظرش محترمه در هر صورت مردم هستند که انتخاب میکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۱ تير ۱۳۹۵
من واقعا نیمدونم چرا ایران نباید به تسلیحات هسته ای مجهز بشه .اگه بشه دیگه تهدیدی وجود نداره ما که نمیخواییم ازش استفاده کنیم ولی دیگه اون ها هم نمی تونن بگن ((گزینه های روی میز))
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
زنده باداحمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۵
سلام یه همه،من یک روستایی جنوبی هستم وکارگر،ازسیاست هم بدورم ولی چیزی که من وامثال من لمس کردنداینه که دولت قبل واقعابه محرومین وروستاییان توجه داشت وتبلیغ هم نکردازاینکه محصولات ماروی دستمان نمیماندوراحت بفروش میرفت کل روستاهاتجهیزشدندازهمه امکانات رفاهی ورزشی،من کارگرشرمنده خانواده ام نمیشدم درهراداره ای میرفتیم امروزوفردانمی شدیم برای ملاقات بارییسها ومدیران وقت چندماهه نمیخواست استاندارخودش شخصابه کارت رسیدگی میکرد،شهرداریهابه هربهانه ازت پول نمیگرفتن،درسال هرچقدرکه به حقوقهااضافه میشدتاآخرسال کم نمی آوردیم،من هم میگویم دکتراحمدی نژاددرودبرتو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۰ تير ۱۳۹۵
احمدی نژاد حتما بیایی ما منتظریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
سلام خدمت کاربران محترم هرکس بنابه داشتهای خودش نظری داره که اگرحاوی مطالب توهین آمیزنباشه محترمه هردولتی که بعدازانقلاب روی کارآمده سعی تلاش داشته برای پیشرفت ایران ورفاه زندگی مردم کاری کنه که محاسن ومعایبی داشته ولی به تجربه اثبات شده هرکجاعقب کشیدیم ودنبال مصلحت اندیشی بودیم ضررکردیم ابرقدرتهازمانی دست ازظلم خودشون برمیدارن که دولتی ضعف وحافظ منافع آنهادراین کشور روی کارباشه مثال کشورهای عربی وهمسایه مگرنه اینکه عراق وسوریه سعی داشتن مستقل باشندباآنهادارندچیکارمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
دقیقا درست فرمودی ماازاین عقب نشینی چی بدس آوردیم جزتوهین والتماس،وهارکردن آل سقوط
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
شعور خوب چیزیه به شما ها چه ربطی داره این سایت چجوری تبلیغ میکنه اصلا به شماها چه ربطی داره احمدی نژاد چه جور ادمی هس شما فقط پای گوشی نشستین دارین حرف میزنین هیچ کاری به غیر از این از دستتون بر نمیاد که بقیه رو (احمدی نژاد و. سایتyjc) مسخره میکنید. احمدی نژاد اگه خوب نبود که 8 سال رئیس جمهور نمیشد این سایت اگه خوب نبود که پر طرفدار ترین سایت خبری نمیشد .پس لطفا احترام دیگران رو داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
کی چی هی عکس اینو میذارید؟؟چیکارست آخه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
همه کاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۲۱ تير ۱۳۹۵
برای ما که عضوی از مردم ایران و جامعه ایرانی هستیم همه کارست میفهمی؟همه کاره.حالا برای شما هر چی میخاد باشه.دکتر احمدی نزاد مرد بود مرد.و من و خوانوادم به عنوان بخشی از جامعه ایرانی به این مرد بزرگ احترام میزاریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
بخاطر یادآوری عکسشو گذاشتن...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
همیشه ی خدا تو حاشیه هستین خوبه که ریز بین باشین اما نه این که اصل قضییه رو ازش دور بشین اخه من اکثر نظرا رو که میبینم ربطی به این ویروس ندار ه بجای اینکه از این بابت خدا رو شکر کنین چسپیدین به این که این عکس تبلیغه و هزا رو یک جور نظر در مورد این یه عکس .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
آخه میبینی برای یک عکس چطورآتیش گرفته وهمه رامحکوم به جیرخواری میکنه مگه مردم خوابن که واقعیات رانبینن،واقعیت رابایدپذیرفتکه دولت قبل خیلی سرتربودودل درگروه یک گوشه چشمی استکبارنداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
جناب ناشناس که از شنیدن واقعیت نمیدونی چی داری میگی و همه رو متهم میکنی.نکنه توقع داری که صدا و سیما واقعیات رو وارونه جلوه بده؟ میشه بفرمایید که غنی سازی بیست درصدی و ویروس استاکسنت در کدام دولت اتفاق افتاد؟ حالا اصلا گیریم که صدا و سیما هم به قول شماها در همه زمینه ها سکوت اختیار کرد! آیا مردم رو هم میشه ندیده گرفت؟ شما از انتشار یک عکس به وحشت افتادی؟!!! آیا حقیقت رو میشه مخفی نگه داشت؟صدا و سیما هم با علم به این موضوع که حقیقت مخفی کردنی نیست فقط حقیقت رو به تصویر کشیده و مطمئن باش اگر که این کار رو هم نمیکرد مردم خودشون آگاه و فهیم هستند و میدونند که چه خدماتی در دولت قبل انجام شد.پس لطفا به شعور میلیونها ایرانی توهین نکن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
تکبیر،الله اکبر
درودبراحمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اگاه شدن از وجود چنین ویروسی جزو الطاف خفیه الهی است....... خدایا هزاران مرتبه شکرت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
حرف حق از دشمن هم قبول کن امام علی(ع) چرا بعضیها از نظرات علمی ودانستنیها هم با مسایل سیاسی قاطی می کنند با اینکه می دانند مردم ایران تصمیم خودشان می گیرند دکتر احمدی نژاد 8 سال ریاست جمهور بوده ودکتر روحانی هم سه سال واز قبل هم مسولیتهای فروانی داشته از جمله شورای امنیت ملی ملت عملکرد انها کنار هم می گذارند وشرایط افرادی که به جمع انها اضافه خواهند شد در نظر خواهند گرفت یه نفر که حایز اکثریت می شود ان وقت میزان رای ملت عزیز دل من شخص پرست نباشید اسلام خواه باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
هر رییس جمهوری بیاد مهم ممکنه نباشه ولی اونچه که خیلی مهمه ارزش های انقلابی- ایرانی رو باید حفظ کنه و همچنین بهبود وضعیت معیشتی مردم در اولویت قرار بده (نه فقط به یک توافق نامه چشم بدوزه)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
احمدی نژاد با سادگی خودش تو دلها نفوذ کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
درود بر هر کی به مملکت خدمت میکند
ودلم نیومد نگم درود بر احمدی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
کسانی که در خواب آرزوی خانه دار شدن داشتن آقای احمدی نژاد خانه دارشان کرد،حالا اشتباهاتی هم مثل بقیه داشت ،با اخلال در طرح مهر ،نه تنها خانه دار شدن جوانان دوباره جز آمال قرار گرفت بلکه ؛بنا ، لوله کش، برقکار،کارگربدبخت،••••پسرعموی من که جوشکار بود بخاطر کسادی کار مغازش رو جمع کرد، حالا اگه دولتی گیریم 99%کارش خوب نباشه،لااقل 1%کار خوبش را بخاطر مردم حذف نکنیم●
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۳۵ ۲۱ تير ۱۳۹۵
خخخخخخخخخ ...... دادا عوضش تورم نداریم ........... فقط یه نموره رکود داریم که اونم چیزی بنظر شما تعطیلی همه ی کارخانجات و کارگاه ها چیزیه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
دمت گرم احمدى عزيز به اميد ديدن دوباره ات در مقام رياست جمهورى،اصلا ما پيشرفت هسته اى را مديون احمدى نژاد هستيم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
برادران عزیز باید این را بدانیم که همیشه دستی بالای دست هست.و ما همیشه با داشتن اراده و ایمان به خدا دست بالاتر هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
کار نکرده غلط نداره
بهتره کار انجام بشه، اگرهم اشتباهاتی داشت تصیح بشه تا تجربه حاصل بشه برای مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
دقیقا همینه تمام کارا رو احمدی نژاد کرد برای همین هم بیشتر در معرض اتهام بود ولی کارهای مهمی مثل مسکن مهر ویارانه ها و جاده سازی ورسیدگی به شهر های محروم و..انجام شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
دقیقاهمینجوره که میفرمایی درزمان احمدی نژادکارگران ومحرومان هم فهمیدندکه زندگی مزه خوبی هم داره خداحفظش کنه من یک کارگرهستم ودرزمان ایشان خانه دارهم شدم حاضرم همان خانه راهم بدم دوباره برگرده
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
دوستان به نظرم بهتره قبل از نوشتن نظرات یکم فکر کنید . اگه روشنفکرایی مثل شما سر یه عکس با هم این قدر کل کل کنید زیاد جای امیدواری نیست که بقیه مشکلات حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اخه اون شخص به ظاهر محترم چه نیازی بود اول از دکتر احمدی نژاد بدی بگه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
امان از نیرنگ امریکا که یه عده هوس را کلاه کردن برای خودشون به اسم روشنفکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
این دوستمون که بر علیه احمدی نژاد کامنت میزاره یک نفره از نحو ادبیاتش معلومه طفلی ینفری بیین این همه طرفدار احمدی نژاد افتاده :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
جدی نگیر تو میدون جوابشو میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
آره تومیدون انتخابات دیگه حتما جوابشومیگیره،چون الان شدیم نزدیک به اشرافی گری،ودقیقامحرومین کنارگذاشته شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
درود بر یاور محرومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
درود بر احمدی نژاد
پیشرفت هسته ایمون هم مال اون دورانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
پیشرفت نبود ماجراجویی بود ما برای تمامی مصارف صلح امیز به 3 درصد غنی سازی نیاز داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
فقط بخاطر پول تبلیغ احمدی نژادو میکنید! چون بودجه بیشتر بهتون میداد. صدا سیما مثل یه اژدها سیری نا پذیره!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
موقع پخش فوتبال هم (یورو ) حق پخش نمیخره تا شهرستان ها وروستا ها نتونن بازی ببینن ما الان فقط با رادیو ورزش یورو رو دنبال میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۳۰ ۲۱ تير ۱۳۹۵
خخخخخخخخخخ ... منظورت از بودجه حقوق چند ده میلیونی بعضیها که دارن می گیرنه ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
چرا اینقد از احمدی نژاد تبلیغ میکنید
چه لزومی داره هر روز ازش عکس یا خبر میزارید شما از الان تا سال دیگه دارید کم کم برای اون تبلیغ میکنید
خدا جای حق نشسته مطمعن باشید با این کارا به اون چیزی که میخواید نمیرسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۵
شعار هر چی مرده احمدی بر میگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
واسه کور شدن تو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
همشون جیره خوار او بودن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
بنده خداتواصلامیدونی که شجاعت احمدی نژادبودکه ایران راکرده بودقدرت اول منطقه،حال چی شدیم ببین امارات چندصدهزارنفری هم برامون کری میخونه،آل سقوط هم که دیگه فقط مستقیم بهمون شلیک نکرده مگه فاجعه منارافراموش کردین امااینچیزاکه برای امثال تومهم نیستندکسانی که هواداراحمدی نژادهم هستن فقط میخوان به عدالت بین تمام ملت برسن نه نورچشمیهاوآقازاده ها،درضمن وای جی سی هم که مرتب داره دکتررامیکوبه کجاش تبلیغ کرده بخاطرهمین عکس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
چرا یکی این احمدی نژادو از محیط سیاست برنمیداره
کم خرابی به بار آورده!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
زنده باد محمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اگه بایدازمحیط زیست بردارن تورابایدبردارن که مثل زالوخون ملت رانمکی،نه مردی راکه سرافرازی کشورمدیون شجاعت های اوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
بالاخره این ویروس تونست نطنز رو منفجر کنه یا نه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
در حد نیستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
به کوری چشم تو نه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
سلام سایت شما چقدر علاقه به احمدی نژاد دارد تقریبا روزی نیست که به عنوانی عکسی از او بگذارید شما حتما جیره خوار احمدی نژاد هستید شک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
وقتی پیشرفت هسته ای ماتوی دولت احمدی نزاذبوده میخوای عکس روحانی روکه بااون برجام ضدهسته ایش رونشون بدن....اتفاقااین سایت فوق العاده طرفداراین دولته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
والا کل صدا و سیما و اینجا شده تبلیغ احمدی نژاد! هیچ وقت زمان احمدی نژاد از این مناظره های مسخره که تو بعضی شبکه ها(شبکه خبر) پخش میشه وجود نداشت. اینبار احمدی نژاد بیاد، فلاکت و ورشکستگی ایران حتمیه(به نظر من). حلا چرا تبلیغشو میکنن چون به آقایون صدا و سیما بودجه بیشتری تخصیص داده میشد!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
بازم جو الکی تو این سایت روزی نیست که احمدی نژادو نکوبن انوقت الان امدی شایعه سازی میکنید :))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
عزیزم عاقلانه نگاه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
جیره خوار؟
راحت وکیلویی حرف میزنی مثلا وای جی سی چه چیزی از احمدی نژاد میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
احمدی نژاد رو چه تو این سایتا ازش تصویر بزارن چه نذارن هوادار زیاد داره چون خدا پشتشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
مرگ بر فتنه گران طرفدار امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
خب نبین تا نمیری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
شما که میگی پیشرفت زمان احمدی بوده بدون که ماجراجویی بود نه پیشرفت وقتی نیروگاه ما به غنی سازی سه درصد داره چرا 20 درصد پیشرفته ترین نیروگاه جهان تو ژاپن به 13 درصد نیاز داره برای بمب هم به 90 نیاز هست پس فقط هدر دادن منابع بود
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
پ ن پ میخواین عکس روحانی رو نشون بدن که داره سیمان رو خالی میکنه تو نیروگاه ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اولاشماکه ازدولت قبل انتقادمیکنی معلوم اطلاعات نداری اگه سه درصدکافی بودکه افغانستان هم بااون همه منابع اورانیوم باآسیاب هم سه درصدتولیدمیکرد،بیست درصدتولیدکردیم که آمریکاوغرب رابه زانودرآوردیم شماهم دیگه غصه نخورالان سه درصدهم نمیتونیم تولیدکنیم بااون همه بتن،شماهم برای خوشگذرونی تااردیبهشت سال آیندهفرصت داری درضمن وای جی سی هم که مرتب احمدی نژادرانمیکوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
چجوری ایرانی ها فهمیدند ؟ که استاکس نت توی سستم هست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اینو حتی امریکای کثیف هم هنوز تو کفش مونده
United States of America
ناشناس
۰۸:۱۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
یعنی ایران نمی تونه مقابله کنه؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اگه مقابله به مثل کند دیگه چیزی از امریکای علف هرز چیزی باقی نمیمونه/
-
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
حالا چه لزومی داشت عکس احمدی نژاد منتشر بشه؟
این یک نوع تبیلغات خاموش انتخاباتیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
علت گذاشتن این عکس به این علت که ویروس استاکس نت در زمان ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد به تاسیسات اتمی ایران حمله کرده (این نظر منه البته!!!)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اره یه نوع تبلیغه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۰۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
جو سازی نکنید. یه دوری بزنید تو سایت عکس از همه هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
تبلیغ چیه!!! الان اصلا مگه چیزی از تاسیسات هسته یمون مونده که روحانی بخواد ازش بازدید کنه :)))
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
مگه میخواد عکس لولو منتشر کنه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اخه احمدی نژاد شبیه ویروس استاکس نت
خخخخ
اقا این حرفا چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
مرگ بر وطن فروشان و ننگ پذیران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۰ تير ۱۳۹۵
یعنی از عکسش هم میترسید
معلومه احمدی نزاد برای شما مرفهین بی درد بد جوری دردسره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اخه الان از هسته ای چیزی مونده که بخوان به روحانی نسبت بدن وعکس اونو بزارن
خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۹ ۲۰ تير ۱۳۹۵
خیلی سخته بفهمی الان اصل مطلب چیه که سیاست رو از کشور عزیزمون ایران بالاتر میدونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
یک چیز رو خوب فهمیدم یعنی ببین جمهوری اسلامی چقدر پیشرفته است که این ویروس که مشابه یک بمب اتمی است را خنثی کرد و اب از اب تکان نخورد مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
والا همه خبرا به ضد احمدی نژاده ... مخصوصا مصاحبه های اختصاصی نمیدونم طرفداراش کجان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
yjc روز نیست ازش خبر نذاره یک سری ساخت و پاخت باهم دارن
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۲:۳۵ ۲۰ تير ۱۳۹۵
ما هر چی تو صنعت هسته ای پیشرفت کردیم مدیون احمدی نژاد هستیم اگر ایشان با نترسی پشت این صنعت نمی ایستاد ما الان همینی که داشتیم رو هم از دست داده بودیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
ببخشید میشه بفرمایید پس باید عکس چی کسیرو منتشر میکردند؟! چه کسی غنی سازی رو تا مرز بیست درصد رسوند؟اصلا صحبت در مورد استاکسنت و قدرت این بد افزار خودش گویای کار عظیم و مهمی که در دولت قبل انجام شده بود هست و هیچ کس هم نمیتونه باعث بشه که مردم یادشون بره که در دوره چه رئیس جمهوری این کار بزرگ انجام شد.در ضمن دکتر احمدی نزاد نیازی به تبلیغ نداره.نکنه میخاستی عکس جنابعالی رو منتشر میکردن؟! واقعا که! انصاف هم چیز خوبیه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
معلومه که احمدی نژادبرای مرفهین بی دردمثل دشمن بودچون ایسان خیلی به کمک به محرومین اعتقادداشتندودربعدصحبت ازبدافزاربودکه الحمدالله بایاری خداودانشمندان خوبمون خنثی شدوروی دشمن سیاه مانددرضمن الان آقای روحانی بایدبابتنی که درقلب راکتورهاریخته عکس بگیرع نه باسانتریفیوژ،
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۲۳ ۲۱ تير ۱۳۹۵
اگر در خانه کس است یک حرف بس است . بعضیها با کارهاشون باعث شدن که آدم افسوس گذشتشو بخوره
آخرین اخبار