ارائه فعالیت های قرآنی متنوع در آستان قدس رضوی

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه قرآن و عترت گفت: تنوع و تکثر فعالیت های قرآنی آستان قدس رضوی بسیار پر شکوه و قابل تحسین و ستایش است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهندس مسعود فرزانه گفت: در روزهایی که معطر به شمیم دلنواز عید فطر بود، در جوار حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، توفیق مشاهده نمایشگاه قرآن و عترت را یافتم. در این نمایشگاه، ارتباط و اتصال بی نظیری بین این دو ثقلین یعنی قرآن کریم و عترت ایجاد شده که در کل کشور بی بدیل است.

وی افزود: تنوع و تکثر فعالیت های قرآنی آستان قدس رضوی می تواند به خوبی نمایش داده شود. ارتباط با نسل جوان و مخاطبانی از این دست می تواند مد نظر مسئولان باشد تا نمایشگاه را به یک مرکز پویای انتقال مفاهیم قرآنی تبدیل کنند.

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی، گفت: محوریت و موضوعیت در این نمایشگاه بحث قرآن است و فضای بسیار جالب و مناسبی را برای بازدید کنندگان و مخاطبان ایجاد کرده است.

فرزانه افزود: با توسعه فضای غرفه ها، اطلاع رسانی بیشتر و دقیق تر، تخصصی کردن مخاطب، استفاده از نیروهای جوان و خلاق، برگزار کردن نشست های تخصصی و تورهای تخصی قرآنی در سال های آینده، نمایشگاهی پر بارتر، وسیع تر و غنی تر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه مرکز بین المللی چاپ و نشر قرآن کریم، مرکز تخصصی چاپ و نشر قرآن است، افزود: تمام مجموعه فعالیت های این موسسه با رویکرد تولید قرآن است و در این زمینه تا کنون، موفق شده بیش از 40 نوع قرآن را از لحاظ قطع، خط، تذهیب و... تولید و عرضه کند.

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی به باز نشر نفایس قرآنی موجود در گنجینه های آستان قدس رضوی در این موسسه اشاره و تصریح کرد: در نظر گرفته شده، قرآن درشت خط، ویژه زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در این نمایشگاه رونمایی و معرفی شود.

فرزانه افزود: این موسسه به عنوان مکانی که می تواند قرآن را با رویکرد کیفی تولید و عرضه کند در این نمایشگاه حضور یافته و به عرضه، نمایش توانمندی ها و امکانات و معرفی خدمات، محصولات و کانون قرآنی پرداخته است.

وی گفت: از مجموعه کارمندان خدوم روابط عمومی آستان قدس رضوی به خاطر ایجاد این کانون قرآنی کمال تشکر و سپاس را دارم و از تمام زحمات آنان قدردانی می کنم.

گفتنی است: اولین دوره نمایشگاه قرآن و عترت از تاریخ 14 تا 24 تیرماه سال جاری در صحن جامع حرم مطهر رضوی، حدفاصل ایوان ولی عصر(عج) و ورودی باب الجواد(ع) برگزار می‌شود و از ساعت ۱۸ تا ۲۳ پذیرای زائران، علاقه‌مندان و قرآن دوستان خواهد بود.

انتهای پیام//


برچسب ها: تنوع ، قرانی ، حرم رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.