محصول جدید سایپا در راه است/ صادرات یک میلیون دستگاه خودرو

وزیر صنعت معدن تجارت گفت:طبق پیش بینی های صورت گرفته این گروه خودروسازی اواخرسال آینده دو مدل خودرو با پلتفرم جدید به بازار عرضه خواهد کرد؛ امادرخواست ما عرضه این خودروها در نیمه اول سال آینده است.

محصول جدید سایپا تا پایان سال رونمایی خواهد شد/ صادرات 1 میلیون خودرو داخلی در راه استبه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت معدن تجارت در مراسم مرکز تحقیقات و نو آوری صنایع خودرو سازی سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهندسان ایرانی همکاری هایی با هدف کنترل طراحی ها با شرکت های اروپایی آغاز و از استانداردهای  خودروسازان معتبر در اروپا تبعیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه مهندسان این خودروسازی طراحی پلتفرم جدید با همکاری چند شرکت خارجی را آغاز کرده اند،گفت:طبق پیش بینی های صورت گرفته این گروه خودروسازی اواخرسال آینده دو مدل خودرو با پلتفرم جدید به بازار عرضه خواهد کرد؛ امادرخواست ما عرضه این خودروها در نیمه اول سال آینده است.

وزیر صنعت معدن تجارت در ادامه یاد آور شد: مرکز تحقیقات خودرو سازی سایپا تست ها و کنترل هایی بر روی این نمونه ها انجام داده اند و همه ی موارد ایمنی آن کنترل شده است.

وی درخصوص صادرات خودرو در پسابرجام نیز گفت: بازار محصولاتی که در حال حاضر تولید می شود محدود است بنابراین لازم است که با سرمایه گذاری های مشترک تولید محصولات با پلتفرم های جدید و مورد قبول بازار خارجی توسعه یابد.

وزیر صنعت معدن تجارت ادامه داد: طبق پیش بینی های صورت گرفته در افق 1404 یک میلیون خودرو به بازارهای هدف صادر خواهد شدو در این راستا باید گام هایی در مسیر بازاریابی و شناسایی سلایق مردم در خارج از کشور تحقیقات بازار فنی و بازرگانی صادراتی برداشته شود.

***سالانه سایپا دو خودرو جدید به بازار عرضه می‌کند

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی جمالی مدیر عامل سایپا در مراسم مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودروسازی سایپا با اشاره به اقدامات خودروسازی سایپا  دراین مرکز اظهار داشت: علی رغم محدودیت های مالی اقدامات بسیار موثری در این مرکز صورت گرفته است.

وی با اشاره به بازدید وزیر صنعت از مرکز تحقیقات گفت: برنامه های خوبی  دراین راستا طراحی شده که همواره امیدواریم سالانه دو محصول جدید به بازار عرضه شود.


جمالی ادامه داد: در فضای پسابرجام سعی کرده ایم که تا اواخر امسال و اوایل سال آینده محصول صد درصد ایرانی را پس از تیبا به بازار عرضه نماییم.

وی در ادامه افزود : در حال حاضر این محصولات جدیدمان نام گذاری نشدند چرا که در نظر داریم از نظرات مردم در نام گذاری این محصولات استفاده کنیم. در تلاش هستیم که محصولات جدید در رنج قیمتی تیبا به بازار عرضه کنیم اما باید گفت که  قیمت این محصولات  براساس آپشن های مختلف همچون گیربکس های معمولی و اتومات متفاوت است.

گفتنی است برای اولین بار در صنعت خودرو سازی کشور این امکان وجود داشته که مشتریان زمان تحویل ماشین خود را انتخاب نمایند .

جمالی با اشاره به آنکه مشتریان با مراجعه به سایت می توانند فروش با شرایط دلخواه خود را انتخاب کنند،ادامه داد: برای مردم روش های مختلف فروش را طراحی کرده ایم که رضایت مشتریان را در بر داشته است چرا که در برخی از این روش ها مشتری تنها  30 درصد مبلغ را پرداخت می کند و مابقی را طی اقساط می پردازد .

انتهای پیام/

برچسب ها: وزیر صنعت ، معدن ، تجارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۱ تير ۱۳۹۵
شما فعلا تکنولوژی ساخت پراید رو یاد بگیرین خودرو جدید پیشکش
قرار بود خرداد 131 دوگانه رو تحویل بدبن اما هنوز خبری نیست تازه یادتون اومده که ماشیناتون پلاک نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۲۱ تير ۱۳۹۵
واقعا متاسفم...
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۱ تير ۱۳۹۵
پراید ادامه بده تو میتونی نسل ایرانو بود کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
دوباره کدوم خودرو چینی رو اسم ایرانی روش گذاشتین؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۵
پراید 111 پراید 131 پراید 132 و .... و پراید 14323
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۵
احتمالا پرايدكروك!!!
Seychelles
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
مقصر مسولینن که با حمایت بی دلیل از خودروسازها اونها رو تن پرور کرده و هنوز خودرو های 30 سال پیش رو دارن مونتاژ میکنن نه تولید؟؟؟؟؟
آخرین اخبار