گیلان؛

برگزاری مراسم نمادین خاکسپاری شهید جاویدالاثر مدافع حرم در لنگرود

مراسم نمادین خاکسپاری شهید محمدرضا یعقوبی کیاسه، شهید جاویدالاثر مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) در لنگرود برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اعلام این خبر گفت: مراسم نمادین خاکسپاری شهید جاویدالاثر مدافع حرم، شهید محمدرضا یعقوبی ساعت 17روز پنج شنبه 24تیر ماه همراه با قرائت زیارت عاشورا در گلزار شهدای لنگرود برگزار می شود.
سرهنگ علی پاسخی با بیان اینکه این شهید مدافع حرم گیلانی نیمه شب 19رمضان امسال در مأموریت مستشاری در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) در حومه شهر حلب سوریه به فیض شهادت رسید، افزود: شهید محمدرضا یعقوبی با توجه به عدم تحویل پیکر مطهرش از شهیدان جاویدالاثر محسوب می ‌شود.
وی همچنین از برگزاری مراسم یادبود برای این شهید بزرگوار خبر داد و گفت: مراسم یادبود شهید بسیجی مدافع حرم شهید محمدرضا یعقوبی کیاسه ساعت 17 جمعه 25تیر ماه در مسجد جامع شهرستان لنگرود برگزار می شود.
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: شهید یعقوبی جانباز جنگ تحمیلی و از همرزمان سردار شهید حسین املاکی، فرمانده گیلانی دوران دفاع مقدس بود که 29 اردیبهشت ماه امسال به صورت داوطلبانه برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) به سوریه اعزام شده بود.



انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.