شاهرود؛

استقبال دانش آموزان از کلاس های ورزشی تابستانی

با پایان ماه مبارک رمضان موج جدید ثبت نام کلاس های تابستانی در شاهرود آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ کارشناس تربیت بدنی اداره آموزش وپرورش شاهرود گفت: سه باشگاه ورزشی اخوین، انقلاب و مالک اشتر در حال ثبت نام از دانش آموزان در رشته های والیبال، بسکتبال، فوتسال و بدمینتون هستند.
مجتبی طالبی تصریح کرد : با بیان اینکه به دلیل یک ماه روزه داری میزان استقبال از کلاس های ورزشی کاهش یافته بود، با پایان ماه مبارک رمضان موج جدید ثبت نام آن ها آغاز شده است.
وی با بیان اینکه بیشتر این کلاس ها در رده های ابتدایی و دوره اول متوسطه برگزار می شود، افزود : استقبالی از سوی دانش آموزان دوره دوم متوسطه صورت نمی گیرد.
وی اضافه کرد: همچنین یک دوره آمادگی جسمانی برای بانوان فرهنگی در صورت به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت کنندگان در این باشگاه ها برگزار می شود و ثبت نام برای عموم بانوان نیز آزاد است.
کارشناس ورزشی اداره آموزش و پرورش شاهرود همچنین با اشاره به واگذاری برخی از کلاس های ورزشی به بخش خصوصی گفت: بخشی از آن ها به طور مستقیم توسط اداره آموزش و پرورش برگزار شده و بخش دیگر به به بخش خصوصی واگذار شده است.
طالبی ادامه داد: این دوره های ورزشی تفاوتی در میزان پرداخت شهریه ندارند اما کلاس های خصوصی نظم و بازده بیشتری دارند و خانواده ها نیز نسبت به حضور فرزندان خود رغبت بیشتری دارند.
وی افزود : مهلت زمانی خاصی برای نام نویسی دانش آموزان درنظر گرفته نشده اما آمار نسبی شرکت کنندگان تا یک هفته دیگر مشخص می شود.
انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.