کرمانشاه؛

انجام اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری عوامل حمله به خودروی فرماندار

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری ضاربان حادثه حمله افراد مسلح ناشناس به خودروی فرماندار دالاهو در حال انجام است.

انجام اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری عوامل حمله به خودروی فرمانداربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، یوسف شاه حسینی گفت: ساعت 14 و 30 دقیقه امروز(20 تیر) و پس از برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان دالاهو که با حضور نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس و جمعی از مدیران استان برگزار شد، جمعی از مدیران به همراه نماینده اسلام آبادغرب برای بازدید از مزارع پرورش ماهی ریجاب راهی این منطقه شدند که در بین راه افراد مسلح ناشناس که سوار بر یک دستگاه خودرو پژو بودند، خودرو مدیران را به رگبار می‌بندند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه غلامرضا کرمی مسئول دفتر فرماندار دالاهو بر اثر اصابت گلوله شهید می‌شود و حجت الله نیک عزم از پرسنل دامپزشکی نیز که به شدت زخمی شده بود پس از انتقال به بیمارستان سرپل ذهاب به علت شدت جراحات به شهادت می‌رسد.

شاه حسینی افزود: فرامرز اکبری فرماندار دالاهو که از ناحیه شکم و ران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فرزاد افضلی مدیرکل شیلات استان که از ناحیه پا زخمی شده و بختیارپور از همراهان نماینده اسلام آبادغرب نیز به بیمارستان منتقل می‌شوند.

وی گفت: در این حادثه به حشمت الله فلاحت پیشه نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو و نادر پرور مدیرکل دامپزشکی استان آسیبی نرسید.

وی با بیان اینکه ضاربان پس از این اقدام از صحنه گریختند، گفت: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری ضاربان از طریق شورای تامین استان در حال انجام است.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.