اهواز؛

حریق در قهوه خانه عقب نشینی کرد

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: صبح امروز یک قهوه خانه در اهواز دچار حریق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مقصود حق شناس اظهار کرد: در ساعت 6:42 صبح امروز (21 تیرماه) با تماس به سامانه 125 سازمان آتش نشانی خبر از وقوع یک فقره آتش سوزی در یک قهوه خانه در کوی مدرس اطلاع داده شد.

وی افزود: در پی این اطلاع رسانی، آتش نشانان با امکانات و تجهیزات مورد نیاز از نزدیک ترین ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

حق شناس بیان داشت: آتش نشانان 4 دقیقه بعد در محل حاضر و با قطع برق و سپس با استفاده از تجهیزات اختصاصی وارد قهوه خانه شدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: آتش نشانان با اطفا حریق از گسترش آتش به مغازه های همجوار جلوگیری به عمل آوردند و خوشبختانه هیچ شخصی نیز در محل حادثه نبود و تنها خسارات مالی برآورد شد و علت این حادثه نیز از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اذعان داشت: از شهروندان خواهشمندیم ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، مراتب را سریعا با تلفن 125 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز اطلاع داده و مسیر را برای تردد خودروهای امدادی باز نگه دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.