دلگان

لزوم توجه خیرین به ایتام و نیازمندان در دلگان

مدیر کمیته امداد دلگان گفت: این نهاد از طریق جمع‌آوری صدقات زکات و غیره توجه به ایتام و نیازمندان را سرلوحه کار قرار داده و در این راستا به مشارکت و همکاری خیرین نیز نیاز دارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛عبدالرحمن بزمانی اظهار کرد: شهرستان دلگان از ظرفیتهای زیاد و مطلوبی در حوزه جذب کمک در سرفصل‌های صدقات، اکرام ایتام، اطعام، مفتاح الجنه، زکات و غیره برخوردار است، اما یکپارچه کردن این انفاق‌ها ضروری بوده، بنابراین کمیته امداد با توجه به جایگاه شرعی و اجتماعی در مرحله نخست به شناسایی و جذب خیرین و اجرای طرح‌های مختلف به منظور کمک به ایتام و نیازمندان اقدام کرده است.

وی از اجرای طرح همیان مولا در این شهرستان خبر داد و افزود: این طرح با هدف دریافت کمک‌های غیرنقدی در قالب مواد غذایی، کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری خانواده‌های نیازمند به منظور تهیه سبد غذایی با بهرهگیری از سیره مولای متقیان در نحوه دستگیری از فقرا و ایتام برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در این طرح اقلام جمع‌آوری شده توسط مددکاران این نهاد با شناسایی نیازمندان، خانواده‌های بی‌سرپرست و با همکاری معتمدین محلی بین نیازمندان توزیع شده است، خاطرنشان کرد: برنج، روغن، ماکارونی، انواع کنسرو، قند، شکر، حبوبات و غیره از اقلامی هستند که به نیازمندان تحویل شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار