اهواز؛

پیشرفت 60 درصدی ساخت پل روستایی غرب مارون

مدیر اداره راه و شهرسازی امیدیه از اجرا و پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پروژه احداث پل روستایی غرب مارون در محور امیدیه به جایزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رضا شیخ پور اظهار داشت: این طرح با اعتبار 550 میلیون تومان از محل منابع استانی در حال اجرا است.

وی با بیان این‌که عرشه پل روستایی غرب مارون از نوع فلزی است، افزود: اگر اعتبارات مورد نیاز آن تخصیص داده شود تا پایان سال عملیات اجرایی آن به پایان می‌رسد.

شیخ پور تصریح کرد: پروژه احداث پل روستای سور مقداد در محور امیدیه ـ دیلم نیز یکی دیگر از پروژه‌های حوزه راه روستایی این شهرستان است که با اعتبار 100 میلیون تومان در حال اجرا است.

مدیر اداره راه و شهرسازی امیدیه بیان داشت: عملیات ساخت این پل تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که امیدواریم تا آخر ماه مراحل ساخت آن به اتمام برسد و مردم بتوانند از وجود این پل بهره‌مند شوند.

شیخ پور گفت: این دو پروژه در حوزه راه روستایی این شهرستان در حال انجام است که در صورت تامین اعتبار و حل مشکلات مالی روند ساخت آن‌ها تسریع پیدا می‌کند.

این مقام مسئول در خصوص پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان خاطرنشان کرد: در فاز اول پروژه مسکن مهر این شهرستان حدود 600 واحد ساخت شده است که تعدادی از مردم نیز در آن‌ها مستقر شده‌اند و اکنون در حال ساماندهی امکانات زیرساختی این واحدها هستیم.

مدیر اداره راه و شهرسازی امیدیه اذعان داشت: تا پایان ماه نیز خیابان‌ها و معابر این واحدها آسفالت می‌شود اما به دلیل نبود اعتبارات هیچ خدمات و امکانات روبنایی برای این واحدها احداث نشده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.