کرمان؛

سرمایه 300میلیاردی گروه کوثر در کرمان به جریان می افتد

شهردار کرمان از حضور گروه سرمایه‌گذاری توانمند «کوثر» برای اجرای برخی پروژه‌های عمران شهری کرمان خبر داد.

سرمایه 300میلیاردی گروه کوثر در کرمان به جریان می افتدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری کرمان،  علی بابایی در حاشیه‌ی نشست با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره‌ی شرکت سرمایه‌گذاری کوثر، افزود: مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کوثر، به اتفاق اعضای هیئت مدیره‌ی این شرکت، برای بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهر، در کرمان حضور پیدا کرده و آمادگی دارند پس از بررسی پروژه‌های مختلف شهری، در برخی از این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

وی از سرمایه‌گذاری حدود 300 میلیارد تومانی این شرکت در کرمان خبر داد و گفت: یکی از پیشنهادهای شهرداری کرمان، پروژه‌های بازگشایی مسیرها از جمله ادامه‌ی طرح کوثر، نیکزاد و شهیدان اعتباری بود؛ ضمن این‌که این گروه علاقه‌مند است یک مرکز بزرگ تجاری در کرمان بسازد و در بافت تاریخی نیز فعالیت کند.

شهردار کرمان افزود: مزیت این گروه که وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران است، این است که سرعت بالایی در اجرای پروژه‌ها دارد و پروژه‌ای که حدود سه سال طول می‌کشد را حداکثر دو ساله به پایان می‌رساند.

بابایی ادامه داد: این گروه، پروژه‌های عمران شهری که به آن‌ها پیشنهاد شده بود را بازدید کردند که سه پروژه نهایی و مقرر شد پس از بررسی، کار را شروع کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار