مراسم تکریم و معارفه معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران؛

ترویج اخلاق مداری در جامعه با نگاه جهادی میسر است

معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: توجه به بحث اخلاق مداری در جامعه یکی از مهم ترین وظایف ما است که با همکاری و نگاه جهادی باید پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی عبداللهی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران که صبح امروز (دوشنبه) در مجتمع فرهنگی ایوان شمس برگزار شد، اظهارداشت: مسئولیت در حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی مثل دوی ماراتونی است که تا کنون برعهده حجت الاسلام والمسلمین امرودی بود و از این پس این مسئولیت برعهده من است.

وی افزود: ما نیز این روند را ادامه خواهیم داد و تمام برنامه های ما بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر تهران است که طی یک برنامه 5 ساله تدوین شده و باید عملی شوند و رویکرد اجرایی برگرفته از آن در این چارچوب در حوزه اجتماعی و فرهنگی پیگیری و دنبال خواهد شد.

معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بر توجه به بعضی موضوعات اجتماعی در جامعه مثل سبک زندگی، فقر، آسیب های اجتماعی و اقتصاد مقاومتی، این فرمایشات به عنوان کلیدی در حوزه اجتماعی و فرهنگی است و با توان و حساسیت بیشتری برای تحقق این اهداف و رویکردها اقدام خواهیم کرد.

عبداللهی در ادامه تصریح کرد: در این دوره مدیریت، یکی از دستاوردهای مهم، بحث شورایاری های محلات و مدیران آن هاست که به عنوان حلقه وصل شهرداری تهران با مردم در نقاط مختلف شهر است که با همکاری بیشتر معاونت ها و مسئولان پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعات مهمی که باید بررسی و بدان توجه شود مسئله اخلاق مداری است چرا که در چند سال اخیر در جامعه کمتر شاهد آن هستیم.

معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: توجه به شخصیت انسان، مقام انسانی، مودت، همکاری، دوستی، رفاقت و نزدیک شدن قلب ها به یکدیگر از جمله اقداماتی است که باید در حوزه اجتماعی و فرهنگی بر آن ها تاکید و مطرح شود.

عبداللهی در ادامه تصریح کرد: امیدوارم با همکاری و نگاه جهادی هر چه تمام تر قدم های اثر گذاری را برای ترویج فرهنگ و توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی در سطح جامعه برداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار