تفریح بچه پولدارها موضوع یک فیلم ویدئویی می‌شود

فیلم «سرعت» که یک اکشن خیابانی است به داستان زندگی و حواشی چند جوان پولدار می‌پردازد که در زندگی خود دارای مشکلات و حواشی عجیبی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلم «سرعت» که یک اکشن خیابانی است به داستان زندگی و حواشی چند جوان پولدار می‌پردازد که در زندگی خود دارای مشکلات و حواشی عجیبی می‌شوند.

ثنا صادقی نویسنده در خصوص فضای فیلمنامه این فیلم گفته است که کار به شدت جوان پسند است که تمامی شخصیتهای اصلی فیلم جوانان هستند که هر کدام دغدغه‌های خاص خود را دارند. فیلم دارای صحنه های اکشن ماشین بازی بسیار زیادی است و سعی شده است به روابط این جوانان که امروزه در گوشه هایی از شهر با آنها مواجه هستیم، بپردازیم.

فیلم «سرعت» به تهیه کنندگی سعید چاری به زودی با حضور بازیگران چهره سینما و تلویرزیون شروع می شود. با توجه به اینکه که بخشهای زیادی از فیلم به ماشین سواری و مسابقات رالی خیابانی می پردازد، قرار است با شیوه جدیدی تولید شود و به همین منظور یکی از شاخصه های اصلی انتخاب بازیگران دست فرمون است تا با تمرین بتوانند فیلمی با کیفیت بالا را تولید کنند.
 
گروه فیلم «سرعت» چند روزی است که به تمرین ماشین سواری پرداخته اند و تاکنون با بازیگرانی مانند مجید حاجی زاده، امیر زریوند، مهدی صباحی، حامد نگارشی، پدرام میرزاخانی، اشکان طاهری، شراره رخام، مرجان سپهری برای حضور در این فیلم انتخاب شده‌اند. قرار است فیلمبرداری به زودی در لوکیشنهای تهران – کرج و مازندران شروع شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.