یزد؛

برگزاری نخستین جشنواره صنایع برتر استان یزد

نخستین جشنواره صنایع برتر از سوی بسیج مهندسین استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دبیر جشنواره صنایع برتر استان یزد با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره صنایع برتر گفت: برگزاری این جشنواره از سوی بسیج مهندسین استان موجب نمایان شدن استعدادهای صنایع می‌شود.

نوری با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری افزود: برگزاری این جشنواره در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و بندهای 24گانه آن در خصوص اقتصاد مقاومتی است تا صنعت استان را بیش از پیش، در مسیر تحقق الگوی اقتصاد مقاومتی قرار دهد.

وی ادامه داد: در این جشنواره، واحدهای تولیدی صنعتی استان که در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشته در رقابتی سالم مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا براساس توانمندی‌ها، نقاط قوت و قابل رشد و نقاط ضعف و کاستی‌ها به سمت بهسازی و بهبودی در راستای اقتصاد مقاومتی پیش بروند.

دبیر جشنواره صنایع برتر استان یزد با اشاره به وضعیت فعلی صنایع و رکود بی‌سابقه حاکم بر بازار اظهار داشت: تهدیدات بی‌شماری صنایع را احاطه کرده که برخی داخلی و برخی نیز خارجی هستند، بر این اساس تلاش بسیج مهندسین استان بر این است تا با کمک نخبگان و تکیه بر ظرفیت‌های بسیج، صنعت و تولید استان را به حدی از قدرت و پویایی برساند تا در برابر تهدیدات داخلی و خارجی استوار باشد.

لازم به ذکر است این جشنواره از 22تا 25تیرماه در محل کارخانه جنوب واقع در خیابان کاشانی برگزار میگردد.

انتهای پیام/ص
برچسب ها: نخستین ، جشنواره ، صنایع ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار