اخلاقی:

مصدومیت جزئی از کشتی است/بعد از المپیک خداحافظی می کنم

دارنده دو مدال برنز جهان گفت:از همان روزی که به عضویت تیم ملی در آمدم همواره برای کسب بهترین عنوان تلاش کردم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حبیب‌الله اخلاقی درباره آخرین وضعیت خودش پیش از آغاز بازی های المپیک گفت:سال‌های بسیاری است که در تیم های ملی حضور دارم و باور کنید در این مدت همیشه برای رسیدن به بهترین عناوین با همه وجود تلاش کردم.

وی در خصوص آسیب‌دیدگی‌ که در جریان تمرینات با آن مواجه شد گفت: مصدومیت که از کشتی جدا نیست به لطف خدا مشکل خاص ی نیست، تلاش می‌کنیم با شرایط ایده‌آل عازم المپیک شویم.
 
وی درباره شرایط تمرینی اش گفت: بعد از مسابقات جهانی ۱۶ اردو را پشت سر گذاشتیم در حال حاضر صد در صد آماده نیستم اما بعد از اتمام اردوی بعد به شرایط ایده‌آل خواهم رسید.

اخلاقی در خصوص حریفانش در المپیک برزیل گفت: بدون شک تمام نفراتی که سهمیه حضور در این رقابتها را کسب کردند بهترین‌ هستند اما چند حریف مدعی اصلی دارم که تلاش می‌کنم با برنامه‌ریزی مناسب برای بهترین نتیجه به میدان بروم.
فرنگی کار وزن 85 کیلو گرم کشورمان خاطرنشان کرد:همانطور که قبلاً هم گفته بودم بعد از بازی های المپیک 2016 برزیل از دنیای قهرمانی خداحافظی خواهم کرد که امیدوارم با خاطره خوشی به کارم در ورزش پایان دهم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار