کرمانشاه؛

برگزاری مراسم جشن حضور به مناسبت سفردکتر روحانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه از برگزاری مراسم جشن حضور به مناسبت سفر دکتر روحانی به کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ مظفر تیموری در جلسه ستاد اجرایی سفر ریاست جمهوری در شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه مراسم جشن حضور راس ساعت 21 شب جمعه(25 تیر) در پارک کوهستان کرمانشاه برگزار خواهد شد، از همه شهروندان برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

تیموری یکی از اهداف برگزاری این جشن را تلاش در راستای اطلاع رسانی به مردم برای سفردکتر روحانی به استان عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری این جشن بتواند نقش مهمی در حضور پرشور مردم در استقبال از سفر دکتر روحانی داشته باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کرمانشاه افزود: این جشن در آستانه سفر دکتر روحانی به استان کرمانشاه برگزار خواهد شد و امیدواریم بتواند در ایجاد شور و نشاط در جامعه اثرگذار باشد.تیموری افزود: اجرای موسیقی سنتی با حضور گروه‌های هنری ورقص کردیاز برنامه‌های جانبی هستند که برای این جشن در نظر گرفته شده است.قرار است استان کرمانشاه هفته آینده میزبان رئیس جمهور و هیات دولت باشد.


انتهای پیام/پ
برچسب ها: کرمانشاه ، مراسم ، جشن ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.