اهواز؛

شرکت بیش از 1 هزار داوطلب شادگانی در کنکور ۹۵

معاون فرماندار شادگان گفت: 1 هزار و ۲۰۰ داوطلب شادگانی در آزمون سراسری سال ۹۵ شرکت می کنند.

شرکت بیش از 1 هزار داوطلب شادگانی در کنکور ۹۵به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت اله آلبوغبیش اظهار کرد: آزمون سراسری سال ۹۵ کلیه رشته ها امسال در ۹ حوزه در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۴ و۲۵ تیرماه جاری برگزار خواهد شد.

وی بر ضرورت تمهیدات لازم و همکاری تنگاتنگ با اداره آموزش و پرورش جهت برگزاری این آزمون تأکید کرد و افزود: با توجه به هماهنگی انجام شده ادارات مرتبط آموزش و پرورش، آب و برق، شهرداری و شبکه بهداشت و درمان شادگان مکلف شدند با تمام سعی و تلاش خود، زمینه را برای برگزاری هر چه منظم و با آرامش کامل مهیا کنند.

آلبوغیبش یادآور شد: برای آزمون کنکور سراسری سال جاری شهرستان در رشته های علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجه ۹ حوزه و 5 مکان در نظر گرفته شده است .

معاون فرماندار شادگان خاطرنشان کرد: آزمون کنکور سراسری سال ۹۵ شادگان در سه حوزه به صورت مختلط در سالن شهید مدرس، سه حوزه ویژه خواهران در دبیرستان پروین اعتصامی و دبستان امام خمینی و 3 حوزه ویژه برادران در دبیرستان عفاف و هنرستان باقرالعلوم برگزار خواهد شد .

وی اذعان داشت: در این آزمون ۵۳ درصد داوطلبان شرکت کننده زن و ۴۷ درصد مرد هستند که در روزهای تعیین شده جهت ورود به دانشگاه به رقابت می پردازند .

آلبوغبیش با تأکید بر ضرورت برقراری نظم، آرامش و امنیت جهت برگزاری آزمون کنکور سراسری سال جاری و اشاره به رتبه اول شادگان در قبول شدگان کنکور سراسری سال ۹۴ در استان خوزستان از لحاظ تعداد قبول شدگان و تقدیر و تشکر از مدیریت آموزش و پرورش و همکاران گفت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده و تمهیدات لازم صورت گرفته هیچگونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد و به یاری خدا و همکاری کلیه ادارات مرتبط، آزمون سراسری سال جاری با آرامش و نظم و امنیت کامل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.