همدان؛

رقابت 118 پینگ‌پنگ‌باز دختر کشور در همدان

مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان همدان از آمادگی 118 پینگ‌پنگ‌باز از 24 استان برای حضور در پیکارهای تنیس روی میز دختران کشور به میزبانی همدان خبر داد.

رقابت 118 پینگ‌پنگ‌باز دختر کشور در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمدالله چاروسایی اظهار کرد: رقابت‌های آزاد و دسته برتر نونهالان دختر کشور از پنجشنبه هفته جاری و به مدت سه روز در مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی مریانج برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: 118 بازیکن از 24 استان کشور برای حضور در این پیکارها اعلام آمادگی کرده‌اند که مراسم قرعه‌کشی این رقابت‌ها انجام و ورزشکاران برای رسیدن به عناوین برتر رقبای خود را شناخته‌اند.

سخنگوی ورزش و جوانان استان همدان تصریح کرد: استان‎های همدان، تهران و خوزستان به ترتیب با 13، 12 و 10 ورزشکار بیشترین شرکت‌کننده را در این دوره از رقابت‌ها در اختیار دارند.

وی بیان کرد: این رقابت‎ها براساس آخرین قوانین فدراسیون جهانی تنیس روی میز و با کادر داور مجرب برگزار می‌شود.

چاروسایی تاکید کرد: مرحله گروهی رقابت‎های آزاد در 39 گروه برگزار می‎شود که 38 گروه آن سه نفره و یک گروه چهارنفره است و در پایان، از هر گروه دو بازیکن به مرحله حذفی راه پیدا خواهد کرد.

این مسؤول اضافه کرد: در نهایت 12 بازیکن به دسته برتر راه پیدا می‌کنند تا به همراه فائزه نصیرایی از مازندران، فرناز اسکندری و آتنا علیپور از خوزستان و صبا سراجی از مرکزی برگزارکننده مسابقات دسته برتر باشند که این 16 بازیکن در چهار گروه چهار نفره به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.