ساخت مخازن دولایه در شرکت فناور با حمایت معاونت علمی فناوری

مدیرعامل شرکت فناور گفت: ساخت مخازن دولایه در شرکت فناور با حمایت معاونت علمی فناوری با هدف افزایش خلاقیت در زمینه های نفت و گاز صورت می گیرد.

علیرضا ظهیر امامی، مدیرعامل شرکت  فناوردر گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به دانش فنی متخصصان و تیم‌های دانش بنیان تحقیق و توسعه اظهار داشت: اقدام به طراحی، ساخت و پیاده سازی راه حل های یکپارچه صنعتی را طراحی کرده و جزو شرکت‌های پیش‌گام در ارائه راهکار در زمینه نگهداری، انتقال و فرایندهای مختلف در زمینه نفت و گاز و پتروشیمی، آب آشامیدنی، پساب، سیستم آبرسانی است. 

وی بیان کرد: انواع مخازن GRP، مخازن دولایه، مخازن تحت فشار، مخازن کامپوزیتی اظهار کرد: مخازن GRP فراپاکس شیراز به منظور ذخیره انواع سیال از آب آشامیدنی و فاضلاب تا ترکیبات شیمیایی به شدت خورنده، انجام فرآیند بر روی سیال و گازها (خشک و مرطوب) توسط صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

این فعال فناور، در خصوص درب منهول، گرتینگ کول، فن رینگ، ورق کامپوزیت به عنوان  قطعات کامپوزیتی گفت: درب منهول به طور کلی به صفحه متحرك تشكيل دهنده درپوش ورودي سوراخ‌های آدم رو اطلاق مي شود كه جهت جلوگيري از سقوط اجسام و جلوگيري از ورود افراد متفرقه مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

ظهیر امامی، یاد آور شد: این درب‌ها، قابلیت تحمل نیرو در محدوده وسیع از 1ونیم تا 60 تن، در برابر انواع مواد شیمیایی خورنده نفوذ ناپذیر هستند و همچنین عایق بسیار مناسب حرارتی و توانایی مقاومت در برابر آتش دارند.

مدیر عامل فراپاکس عنوان کرد: این قابلیت‌های ویژه، امکان تولید برخی از آن‌ها به شکل غیر ورقه‌ای و همچنین تولید محصولات نهایی منحصر به فردی را ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار