کرمان؛

آغاز طرح تابستانه پليس راهور در شهرستان های كرمان

رييس پليس راهنمایی و رانندگی استان از آغاز مرحله ی دوم طرح تابستانی پليس راهور در شهرستان های مختلف استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنابراعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حمید معین زاده گفت :اجرای طرح تابستانی پلیس راهور استان با بكارگیری تمامی ظرفیت های موجود از بعد از ماه مبارك رمضان آغاز و تا دوم مهرماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی پوشش کامل نقاط حادثه خیز را از اقدامات این پلیس در این طرح برشمرد و افزود: كلیه نقاط حادثه خیز در سطح معابر شهری در استان شناسایی و تحت پوشش کامل عملیات ترافیکی قرار خواهد گرفت.

وی کنترل سرعت خودروها را با استفاده از دوربین های کنترل سرعت جدید از دیگر اقدامات این پلیس در زمان اجرای این طرح عنوان و خاطر نشان کرد : امسال در تلاش هستیم تا با همکاری رانندگان وسایل نقلیه بتوانیم آمار تصادفات و تلفات ناشی حوادث رانندگی را در سطح شهرهای استان كرمان کاهش دهیم.

سرهنگ معین زاده تصریح کرد : برابر بند ب ماده 10 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در مواردی كه قرائن و شواهد حاكی از حالت مستی یا استفاده راننده از مواد مخدر و روان گردان باشد ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی با استفاده از تجهیزات لازم نسبت به انجام تست مربوطه اقدام می كنند.

وی همچنین از تشدید برخورد پلیس راهور با ناهنجاری های اجتماعی از قبیل آلودگی صوتی، حمل حیوانات وسگ گردانی در حین رانندگی و دودی كرن شیشه های وسیله نقلیه خبر داد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار