دارندگان اندروید مارشمالو ؛

ترفند مخفی و جالب اندروید 6 را از دست ندهید+ آموزش

این ترفند جالب اندروید مارشمالو را برای بستن برنامه های در حال اجرا اندروید تان از دست ندهید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ،اندروید مارشمالو یا همان اندروید 6 کم‌کم دارد بر روی گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌ها می‌نشیند و کاربران روز به روز با قابلیت های جالب و کاربردی اش آشنا می شوند.

ترفند مخفی و جالب اندروید 6 را از دست ندهید+ آموزش

حالا اگر از دارندگان اندروید مارشمالو و یا 6 بر روی دستگاه خود هستید ممکن است به دلایلی  بخواهید لیست برنامه‌های در حال اجرا در گوشیتان را ببینید، برای اینکار در اندروید 5 و پایینتر براحتی می توانید با رفتن به قسمت اپلیکشنها در تنظیمات گوشی و انتخاب Running apps لیست همه برنامه‌های در حال اجرا را ببینید ، اما این گزینه در اندروید 6 یا مارشمالو در این قسمت وجود ندارد.


آموزش نحوه بستن اپلیکیشن های در حال اجرا در اندروید مارشمالو :


**ابتدا گزینه developer option گوشی خود را فعال کنید؛ برای اینکار می توانید به قسمت درباره گوشی رفته و سپس software info را انتخاب کرده و در صفحه جدید بر روی گزینه build number هفت بار کلیک کنید تا گزینه developer option در تنظیمات گوشی شما ظاهر گردد. 

**سپس به منوی تنظیمات گوشی برگشته و developer option را انتخاب کنید و در صفحه جدید گزینه Running services را انتخاب کنید تا لیست همه برنامه‌های در حال اجرا برایتان ظاهر گردد. 

** توجه کنید که در تنظیمات Developer option گزینه‌های و تنظیمات زیادی وجود دارد که در صورت عدم اطلاعات کافی در هیچ یک از تنظیمات تغییری ایجاد نکنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار