واکنش رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره انتقادات به نحوه درمان «کیارستمی» در ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره نحوه درمان عباس کیارستمی در ایران واکنش نشان داد.

واکنش رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره انتقادات به نحوه درمان «کیارستمی» در ایراننصرالله پژمان فر نماینده مردم مشهد و کلات در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقادات برخی از کارگردانان مطرح سینما درباره نحوه اشتباه درمان «عباس کیارستمی» در ایران، واکنش نشان داد.

وی افزود: اگر برخی از اشخاص و افراد نسبت به روند اشتباه درمان عباس کیارستمی در ایران مستنداتی دارند، این مستندات را به کمیسیون فرهنگی مجلس ارائه کنند تا این مسئله پیگیری شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورت وجود مستندات لازم درباره روند درمان عباس کیارستمی در ایران کمیسیون فرهنگی دست به کار خواهد شد در غیراینصورت اگر ما بخواهیم در یک فضای ژورنالیستی به تخریب نظام پزشکی کشور بپردازیم، پسندیده نیست.

پژمان فر در ادامه در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا تاکنون شک و شبهه‌ای برای نحوه رسیدگی به  پرونده درمان عباس کیارستمی در ایران وجود داشته است و یا خیر گفت: بنده در جریان این موضوع نیستم و وقتی اطلاعاتی در این زمینه ندارم سعی می‌کنم اظهارنظری در این رابطه نکنم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در جریان روند درمان عباس کیا رستمی در ایران نبوده‌ام در پایان خاطر نشان کرد: بنده در رابطه با روند غلط درمان عباس کیارستمی مطلبی نشنیدم.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار