بازدید سجادی از اردوی جودوکاران المپیکی

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در اردوی تیم ملی جودو از نزدیک تمرینات ملی پوشان را دنبال کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،نصراله سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان صبح امروز با حضور در اکادمی مجموعه ورزشی انقلاب از اردوی المپیکی های جودو بازدید کرد و با قهرمانان المپیکی کشورمان دیدار و گفت و‌گو کرد. سجادی با بیان اینکه حرکت در مسیر المپیک بسیار دشوار اما زیبا و بیادماندنی است گفت: الان پس از ۶۸ سال که ایران اولین حضورش را در المپیک تجربه کرده است اسامی ورزشکاران حاضر در ان المپیک در سینه تاریخ ثبت شده و زنده یاد جعفر سلماسی که اولین مدال المپیکی ایران را گرفت برای همیشه نامش زنده و ماندگار است. بنابراین مدال المپیک یک جایگاه خاصی در همه جهان دارد و شما هر زمان که تاریخ ورزش را ورق بزنید به نام مدال آوران المپیک برخورد خواهید کرد. عبدالله موحد. غلامرضا تختی . محمد نصیری رسول خادم . علیرضا دبیر. حسین توکلی و حمید سوریان...

وی افزود: البته جودوکارانی که سهمیه گرفته اند کار بسبار ارزشمند و بزرگی کرده اند چرا که از بین چند میلیارد انسان کره زمین تنها ده هزار نفر افتخار حضور در المپیک را دارند و این به نوبه خود مهم و ارزشمند است اما یقینا هرکدام از شما که در بازیهای المپیک مدال بگیرید به عنوان اولین ها در تاریخ جودو و ورزش ایران تا همیشه تاریخ ماندگار خواهید شد.

وی خطاب به نوجوانان و‌جوانان ملی پوش گفت: این ها را بیشتر برای شما میگویم‌چون بزودی عازم قهرمانی آسیا هستید و بازیهای ۲۰۱۸ و المپیک ۲۰۲۰ متعلق به شماست. کسب مدال در اسیا و بخصوص المپیک بسیار سخت و دشوار است ولی برای جوان ایرانی هیچ‌غیر ممکنی وجود ندارد و شما توان این مهم را دارید.

وی در باره مصوبه دولت که قهرمانان المپیک را به استخدام نهادهای دولتی در می اورد گفت: این آیین نامه شامل بازیهای آسیایی. قهرمانی جهان هم خواهد شد اما شما سعی کنید در همین المپیک بار خود را ببندید که این جمله دکتر سجادی با تشویق جودوکاران قرار گرفت. پیش از سخنان وی احمد گواری سرپرست فدراسیون جودو‌توضیحاتی را پیرامون وضعیت فعلی اردوها ارائه کرد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار