کرمانشاه ؛

درخشش هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه

هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه رتبه دوم هیات برتر کشور بدست آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛پس از ارزیابی و بررسی فعالیت و عملکرد هیات‌های ورزشی ناشنوایان سراسر کشور در سال 94 و با در نظر گرفتن 10 شاخص ارزیابی، هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه رتبه دوم  هیات برتر کشور بدست آورد.

در این رده بندی هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه  به ریاست کوروش شاهرخی با 715 امتیاز به عنوان دومین هیات برتر کشور در سال گذشته انتخاب و معرفی شد.

 شاخص های ارزیابی عملکرد شامل توسعه منابع مالی، توسعه رفتار سازمانی، توسعه نیروی انسانی، توسعه عمومی، توسعه سخت افزاری، توسعه نرم افزاری، توسعه قهرمانی، توسعه علمی، پژوهشی، توسعه فرهنگی و توسعه محیط حقوقی بود.

 هزار ورزشکار ناشنوا در سطح استان و در رشته‌های مختلف مشغول به فعالیت هستند که نزدیک به 500 نفر آنها بیمه شده‌اند. از مجموع کل ورزشکاران، 60 درصد آنها را بانوان و 40 درصد را نیز آقایان تشکیل می‌دهند.

 ورزشکاران ناشنوا در 10 رشته ورزشی فعالیت می‌کنند که آقایان در رشته هایی نظیر کشتی آزاد و فرنگی، جودو، فوتبال و فوتسال و بانوان نیز در رشته‌هایی مانند والیبال، تنیس روی میز، کاراته، تکواندو، دو و میدانی و فوتسال که به تازگی راه اندازی شده فعال هستند.

انتهای پیام/ح
 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.