چیپس‌های "چمدانی" با بسته بندی به "زبان عبری" + عکس

معاون اداره کل نظارت بر فراورده‌های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: واردات فراورده‌هایی که در بسته بندی آنها از زبان عبری استفاده شده باشد به کشور ممنوع است.

  به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان سهیل اسکندری معاون اداره کل نظارت بر فراورده‌های خوراکی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو با اشاره به تصاویری که از یک نوع فراورده‌های غذایی که اخیراً در فضای مجازی منتشر شده و بر روی آن مشخصاتی از کالا به زبان عبری درج شده است، اظهار داشت: چنین فراورده‌هایی به هیچ وجه از سوی سازمان غذا و دارو مجوزی دریافت نکرده و نخواهند کرد.
 
اسکندری همچنین اضافه کرد: مشاهده چنین محصولاتی اگر چه بصورت محدود، بیانگر آن است که ورود آنها به کشور یا به‌صورت به اصطلاح "چمدانی" بوده و یا از طریق قاچاق رخ داده است.

چیپس‌های

 وی تصریح کرد: سیاست‌های واردات  فراورده‌های غذایی کاملا همسو با سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی بوده و هیچ استثنایی در مورد آن نسبت به دیگر سیاست‌ها وجود ندارد ضمن اینکه رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند که  ایران اسلامی هرگز نباید مروج و حمایت کننده کالاهای صهیونیستی هر چند با مقدار اندک باشد، لذا پیرو متابعت از فرامین معظم له سازمان غذا و دارو موظف است در صورت اثبات چنین مواردی به شدت با آن برخورد کند.

چیپس‌های
 
اسکندری در پایان خاطرنشان کرد: مورد فوق الذکر یک نوع چیپس بوده که از سوی سازمان غذا و دارو هیچ مجوزی برای آن صادر نکرده است ضمن اینکه درباره موارد مشابه نیز پس از کارشناسی‌های دقیق و مطابقت با ضوابط هم از نظر ایمنی، سلامت و کیفیت محصول و هم  موارد بسته بندی اجازه واردات یافته و مشخصات دقیق فراورده مانند شماره پروانه بهداشتی ورود از وزارت بهداشت، تاریخ تولید و انقضا، ترکیبات تشکیل دهنده، کشور تولید کننده و شرکت واردکننده بر روی آن قابل مشاهده است.
 
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.