دیلی میل: رونمایی از یک موشک مخوف، برای محو عناصر داعش + فیلم

رسانه‌ها از آزمایش موفق سلاحی جدید برای مبارزه با داعش خبر می‌دهند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از "دیلی میل"، وزارت دفاع انگلیس روز گذشته از سلاح جدید خود برای مبارزه با گروه تروریستی داعش رونمایی کرد. این موشک که 105 هزار پوند برای طراحی آن هزینه شده است، با نام "بریمستون 2" معرفی شد. بریمستون 2 برای استفاده در جنگنده‌های "تورنادو جی‌آر‌فور" متعلق به نیروی هوایی سلطنتی انگلیس طراحی شده است. این موشک، از بریمستون معمولی که سامانه هدایت لیزری دارد نیز کشنده تر است. بریمستون 2، 2 برابر بُرد دارد و می‌تواند عناصر داعشی موتورسوار را از فاصله 32 کیلومتری هدف قرار دهد.

این موشک جدید، وزنی به اندازه نسل گذشته بریمستون دارد. این در حالی است که سامانه جستجوگر در آن بسیار پیشرفته شده است. سامانه راهبری این موشک طوری طراحی شده است که به آن توانایی اصابت به اهداف سخت‌تر را نیز می‌دهد. این موشک می‌تواند اهداف کوچک را با دقت بالاتری هدف قراردهد. گفته می‌شود این موشک می‌تواند در محیط های شلوغ، هدف را از دیگر خودروهای در حال حرکت و همچنین غیرنظامیان تشخیص دهد.

بریمستون 2 می‌تواند در جنگنده‌های انگلیسی برای هدف قرار دادن سرکرده‌های داعش استفاده شود. همچنین گفته می‌شود این موشک توانایی هدف قرار دادن خودروهایی که تا سرعت 112 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کنند را دارد.
لینک دانلود

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۵ تير ۱۳۹۵
انگلیس!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۰ ۲۵ تير ۱۳۹۵
موشک جالبیه تنها عامل برتری این موشک ضد کروز بودن این موشک است و دفاع کردن در برابر آن مخصوصا برای حکومت های ضعیف که از موشک کروز برای دفع استفاده میکنند بسیار مشکل است البته این موشک به نظر امکانات اضافه تری هم دارد که برای حفظ اسرار طراح محترم است از فاش کردن جلو گیری کنیم.
آخرین اخبار