آغاز موج جدید تبلیغات روانی داعشی‌ها پس از حمله به شهر نیس

حامیان داعش در رسانه‌های اجتماعی از حمله خونبار داعش در فرانسه ابراز شادمانی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  ان دی تی وی، طرفداران گروه تروریستی داعش در رسانه های اجتماعی، پس از حملات تروریستی این گروه به نیس فرانسه، ابراز شادمانی کردند. 

این حمله با استفاده از یک کامیون و حرکت به میان مردمی که در سالروز جشن ملی فرانسه، مشغول تماشای آتش بازی بودند رخ داد. در این حمله، بیش از 80 تن کشته و 100 نفر مجروح شدند.

در توئیتر یادداشتی به این مضمون منتشر شد: «تعداد کشته های صلیبیان فرانسوی گنهکار کافر در نیس فرانسه به 62 نفر رسیده است...الله اکبر، الله اکبر»

سباستین هومبر، از مقامات فرانسه به رادیو اینفو فرانسه گفت راننده این کامیون بعد از این که با سرعت زیاد به مسافت حدود 100 متر در امتداد پرومناد دز آنگله در شهر نیس فرانسه حرکت کرد، کامیون را به سوی جمعیت تماشاچی راند و سرانجام با شلیک گلوله، کشته شد.

هومبر این عمل را یک حمله جنایی واضح خواند. به ساکنان نیس، که به مرزهای ایتالیا نیز نزدیک است، توصیه شده در خانه بمانند. نشانه ای از حمله دیگری مشاهده نشده است. 

درست هشت ماه پیش، تروریست های داعش، 130 نفر را در پاریس کشتند. روز یکشنبه، بعد از این که مسابقات یورو 2016 بدون حمله ترویستی به پایان رسید، فرانسه اندکی آرام تر شده بود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار